حرکت عجیب زمین در یکی از جنگل‌های کانادا
کد خبر: ۱۲۵۸۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 30    -    ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
ویدیوی حرکت مواج زمین در یکی از جنگل های کانادا به شیوه‌ای که گویا در حال کشیدن نفس عمیق است، کاربران را به تب و تاب انداخته است. این اتفاق در یک جنگل واقع در استان کبک کانادا رخ داده و پدیده‌ای منحصربه‌فرد و البته ترسناک است.

حرکت عجیب زمین در یکی از جنگل‌های کاناداویدیوی حرکت مواج زمین در یکی از جنگل های کانادا به شیوه‌ای که گویا در حال کشیدن نفس عمیق است، کاربران را به تب و تاب انداخته است. این اتفاق در یک جنگل واقع در استان کبک کانادا رخ داده و پدیده‌ای منحصربه‌فرد و البته ترسناک است. تکه‌ای از یک زمین واقع در یک جنگل کانادا در استان کبک را مشاهده می‌کنیم که گویا در حال کشیدن نفس عمیق بوده و به همین دلیل سینه‌اش به صورت مستمر بالا و پایین می‌رود.

جنگل، مملو از ناشناخته‌ها است. با راه رفتن درون جنگل‌ها (مخصوصا محافظت نشده) ترس عجیبی تمام بدنتان را فرا خواهد گرفت و زوزه کشیدن باد و دیدن درخت‌های در هم تنیده‌ی دارای اشکال ترسناک، به این خوف می‌افزاید. از این به بعد، باید به دلایل ترس راه رفتن در جنگل‌، به خاطر آوردن ویدیوی تازه منتشر شده از اتفاقی نادر درون یکی از جنگل های کانادا را نیز اضافه کرد! این ویدیو طی ماه جاری میلادی ضبط شده و با سرعتی زیاد در حال دست به دست شدن در شبکه‌های مجازی است.

تکه‌ای از یک زمین واقع در یک جنگل کانادا در استان کبک را مشاهده می‌کنیم که گویا در حال کشیدن نفس عمیق بوده و به همین دلیل سینه‌اش به صورت مستمر بالا و پایین می‌رود. این ویدیو به حدی باورنکردی و ترسناک است که اغلب کاربران، آن را ساختگی و مصنوعی تصور می‌کنند، در حالی که ویدیو کاملا واقعی است. مارک وندرواو (Mark Vanderwouw) به عنوان یک درخت‌شناس در شرکت Shady Lane Expert Tree Care واقع در انتاریو کانادا در گفتگو با وب سایت The Weather Network گفت در جریان یک رویداد باران همراه با باد و طوفان، زمین اشباع شده و در ادامه پیوستگی و گسستگی خاک به همراه ریشه درختان، سست می‌شود. طبق گفته‌های این متخصص، فشار وارد شده توسط باد به ریشه درختان منتقل شده و در ادامه زمین از جایش بلند می‌شود. به همین دلیل این حادثه نه تنها در این جنگل، بلکه در هر جای دیگری نیز ممکن است رخ بدهد.

گجت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Norway
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
0
اين كجاش عجيبه؟ درختاهاى اينجا ريشه سطحي دارن به خاطر فراوانى أب و ضخامت كم خاك. يكى از درختها داره ريشه كن ميشه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
3
الان این اگه ایران بود میگفتن معجزه ست و یه مسجد روش درست میکردن
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
1
این پدیده عجیبی نیست. در کانادا به علت فراوانی باران حتی بر روی زمین ها و صخره های سنگی هم شاهد رویش درختان هستیم. در این زمینها ریشه درختان نمی توانند وارد عمق زمین شوند و بر روی سطح سنگ پخش می شوند. و به همین دلیل استحکام زیادی ندارند. بعد از بادهای شدید بعضی از این درختها ریشه کن میشوند. همانطور که در این ویدیو دیده میشود باد شدیدی در حال وزیدن است. ریشه های نزدیک درخت همراه آن در حال حرکت هستند ولی ریشه های دورتر همچنان آنرا نگه میدارند.
ناشناس
|
Thailand
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
1
0
اتفاقاً باد چندانی در فیلم دیده نمی شود لذا تلاش نکنید آن را به باد شدید نسبت بدهید، پس جریان این پدیده عجیب چیست !؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار