انفجار در کارخانه صبا باطری/مصدومیت بیش از ۱۰ نفر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۴۵۵۷
تاریخ انتشار: 2018 October 16    -    ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

انفجار عصر سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه، در شهرک صنعتی گرمسار سبب مصدومیت شماری از کارگران یک واحد تولیدی شد.

اورژانس از انفجار در یک کارخانه صنعتی در شهرستان گرمسار در استان سمنان خبر داد.

براساس گزارش اولیه، تاکنون یک فروند بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده‌اند و به تمام مراکز درمانی بهداشتی اعلام آماده‌باش شده است.

انفجار کارخانه صبا باطری چند مجروح داشته است/مجروحین به مراکز درمانی منتقل‌شده‌اند

فرماندار شهرستان آرادان با بیان اینکه حادثه انفجار کارخانه صبا باطری چند مجروح داشته است، گفت:مجروحین به مراکز درمانی منتقل‌شده‌اند.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان در جریان انفجار در کارخانه صبا باطری، اظهار کرد:بنده الآن در مسیر کارخانه صبا باطری هستم تا از نزدیک وضعیت را بررسی کنم.

فرماندار شهرستان آرادان با اشاره به اینکه اطلاعات تکمیلی را تا ساعات دیگر اطلاع‌رسانی می‌کنیم، اظهار کرد:قطعاً تعدادی مجروح این حادثه داشته است مه به مراکز درمانی منتقل‌شده‌اند.

اعزام ۱۲ نیروی امداد و نجات هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کارخانه صنعتی در حاشیه گرمسار دچار انفجار شد که سه تیم از هلا احمر به آن اعزام کردیم.

علی‌آقا یحیایی ادامه داد: یک تیم از شعبه آرادان، یک تیم از پایگاه آرادان و یک تیم از یکی ده نمک به محل حادثه اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: جمعا ۱۲ نفرنیروی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و زمان وقوع انفجار نیز ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه اعلام شده است.

بیش از ۱۰ نفر مصدوم شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تا ساعت ۱۷ بر اساس گزارش‌های ثبت شده، ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم شده اند که پیش بینی می‌شود تعداد ان‌ها افزایش یافته باشد.

کارخانه خارج از پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است

حسن آلبویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ازاستان سمنان در باره انفجار کارخانه صبا باطری گفت:کارخانه صباباطری خارج از محدوده زیرپوشش شرکت شهرک‌های صنعتی این استان است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه روبروی شهرک صنعتی آرادان است، اظهار کرد:دنبال کسب اطلاعات بیشتر در باره این حادثه هستیم.

فارس

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv