جزئیاتی درباره ثروتمندترین مرد کره زمین
کد خبر: ۱۲۱۶۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
bato-adv
bato-adv

جف بزوس، مؤسس و مدیر اجرایی آمازون به‌عنوان ثروتمندترین مرد کره زمین روتین روزانه جالبی دارد. وی در مصاحبه با Economic Club of Washington گفت: ۸ ساعت در شبانه‌روز می‌خوابد و صبح پرنشاط خود را با خوردن قهوه، خواندن روزنامه و صبحانه در کنار فرزندانش آغاز می‌کند.

جزئیاتی درباره ثروتمندترین مرد کره زمین

او دوست دارد ساعت ۱۰ صبح جلسه برگزار کند و تمام تفکر خود برای برنامه‌ریزی و مدیریت را در زمان ناهار انجام می‌دهد.

وی در مصاحبه با «دیوید روبنشتاین» افزود: اگر بتوانم روزی ۳ تصمیم خوب بگیرم برایم کافی است. این سه تصمیم باکیفیت می‌تواند تحول ایجاد کند.

افرادی مانند «وارن بافِت» که در لیست ثروتمندترین‌های جهان است می‌گوید اگر سالی ۳ تصمیم خوب و مؤثر بگیرد کافی است اما جف بزوس این سه تصمیم را روزانه می‌گیرد و به همین دلیل موفق‌ترین مرد عالم با آمازون شده است.

مردم روزانه صدها تصمیم کوچک ازجمله اینکه چه بخورند، چه بپوشند و ... می‌گیرند. افرادی مانند زاکربرگ و اوباما را در نظر بگیرید که چه لباس‌هایی می‌پوشند.

تعداد کمی از تصمیم‌ها فوق هوشمندانه است و می‌تواند تأثیری میلیون دلاری داشته باشد و این کاری است که جف بزوس دو دهه پیش آغاز کرد و به انجام رساند و امروز ثروتمندترین مرد زمین با پشت سر گذاشتن بیل گیتس و ... شده است.

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
1
0
اصلا ثروتمند ترين نيست بلكه سران كشورهاي غرب زده خيلي بيشتر از او ثروت دارند و علت اينكه هيچ وقت در خبرهاي دنيا نام انها مثلا نام پادشاه عربستان بحرين اردن وووو نمي ايد بخاطر اين است كه مردم دنيا متوجه غارت سرمايه هاي ان كشورها توسط غرب نشوند . براي همين درصدي از سرمايه ان كشور را غرب به ان خاندان و پادشاه مي دهد و بقيه را به غارت مي برد. براي نمونه چندين سال قبل قذافي كه كشته شد بانك هاي سويس اعلام كردند او 113 ميليارد دلار پول شخصي در بانك هاي سويس دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
پول که خوشبختی نمیاورد. پول خیلی بد است و ما نباید به پول فکر کنیم. ما باید به کوپن فکر کنیم. و طوری مغزمان دقیق کار کند که بتوانیم با انواع و اقسام سختی ها کنار بیاییم. پول فساد میاورد. همین اقای پولدار یا فاسد است یا فاسد خواهد شد. انسان باید به مقامی برسد که با یک اشاره کوه ها را به طلا تبدیل کند. خوشبختانه در کشور ما پول اصل نیست و اسلام و معنویت اصل است. خدا را سپاس.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv