عابدزاده بهترین دروازه‌ بان فوتبال ایران شد
کد خبر: ۱۲۱۱۳
تاریخ انتشار: 2015 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
برنامه نود در یک مسابقه یا نظرسنجی سریالی، از برنامه امشب خود اقدام به طرح سوال پیامکی درباره بعترین بازیکنان پست های مختلف فوتبال ایران بعد از انقلاب کرده است.

عادل فردوسی پور بر اساس معیارهایی که اعلام کرد و یکی از مهمترین آنها تعداد بازی دروازه‌بان‌های ملی پوش ایران بعداز انقلاب بود، چهار گزینه را بعنوان نامزدهای کسب عنوان بهترین دروازه بان ایران و قرارگرفتن درون دروازه تیم منتخب فوتبال کشورمان طی ۳۶سال اخیر، انتخاب و معرفی کرد.

در این نظرسنجی پیامکی که با استقبال هواداران فوتبال مواجه شد و بعد از مدتها تعداد اس ام اس های برنامه نود را بالا برد، عابدزاده به انتخاب بینندگان میلیونی این برنامه سنگربان برتر فوتبال ایران لقب گرفت.

احمدرضا که در هر دو تیم قرمز و آبی بازی کرده، در حالیکه بیش از یک میلیون و ششصد پیامک به این برنامه ارسال شده بود، ۵۸ درصد آرای کل را به خود اختصاص داد و با حدود بیست درصد بیشتر از مرحوم ناصرحجازی و با اختلاف بهترین گلر فوتبال ایران شد.

از آنجا که در بین دروازه‌بان‌های پیش از انقلاب نیز کسی پیدا نمی شود که محبوبیت عابدزاده را داشته باشد، می توان این نتیجه را به کل تاریخ ۱۰۳ ساله فوتبال در ایران تعمیم داد.

گفتنی است، در نظرسنجی این هفته نود حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزارنفر شرکت کرده بودند که به ترتیب احمدرضا عابدزاده، ناصر حجازی، مهدی رحمتی و میرزاپور با ۵۹، ۳۲، ۸ و یک درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

انتخاب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار