ماساژ صورت برای از بین بردن چین و چروک
کد خبر: ۱۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: 2018 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
چین و چروک‌های صورت تنها با عمل‌های جراحی و استفاده از دارو و مواد شیمیایی درمان نمی‌شود، ماساژ صورت می‌تواند یک راه مناسب و جایگزین برای تحریک گردش خون و کاهش چین و چروک پوست باشد. دانستن روش‌های مختلف ماساژ صورت می‌تواند به شما در پیدا کردن یک تکنیک کارآمد به شما کمک کند.

ماساژ صورت برای از بین بردن چین و چروک

ماساژ صورت برای از بین بردن چین و چروک«اختصاصی تابناک باتو» چین و چروک‌های صورت تنها با عمل‌های جراحی و استفاده از دارو و مواد شیمیایی درمان نمی‌شود، ماساژ صورت می‌تواند یک راه مناسب و جایگزین برای تحریک گردش خون و کاهش چین و چروک پوست باشد. دانستن روش‌های مختلف ماساژ صورت می‌تواند به شما در پیدا کردن یک تکنیک کارآمد به شما کمک کند.

روش ماساژ دایره‌ای
شما می‌توانید یک ماساژ صورت را در خانه تنها با چند محصول انجام دهید، شما می‌توانید از روغن مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست شما مستعد آکنه باشد، از مصرف موادی که حاوی روغن هستند خود داری کنید؛ زیرا سبب تشدید و بروز آن می‌شود. ابتدا کار ماساز را با تمیز کردن صورت و دست‌ها شروع کنید؛ این کار مانع از ورود باکتری‌ها و روغن‌ها به منافذ می‌شود. ماساژ را برای حدود ۲۰ دقیقه برای مناطق چروک مانند پیشانی، گونه ها، اطراف چشم و دهان به صورت آرام و دایره‌ای انجام دهید.

روش ضربه‌ای
این روش یک فرم ماساژ صورت است که توسط مونیکا استرونا، نویسنده کتاب "ماساژ شخصی"، به اشتراک گذاشته است. برای انجام این روش، ابتدا ایستاده و پا‌های خود را به اندازه عرض شانه باز کنید، سپس کمی به جلو خم شوید و با انگشتان دست راست به نیمه راست صورت و با انگشتان دست چپ به نیمه چپ صورت به آرامی ضربه بزنید. این کار را به مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه ادامه دهید تا پوست شما تقویت شود.

زمان مناسب
بهترین زمان برای انجام ماساژ صورت، ابتدای صبح می‌باشد؛ زیرا گردش خون شما در خواب کاهش می‌یابد و اولین ماساژ صورت در صبح می‌تواند گردش خون شما را افزایش داده و با رفع آب تجمع یافته، پف صورت شما را کاهش دهد.

فواید
هنگامی که ماساژ صورت به طور مرتب انجام شود، می‌تواند گردش خون را تحریک کند. این روش سبب تغذیه پوست از خون و تحریک رشد سلول‌های پوست می‌شود. همچنین ماساژ صورت می‌تواند عضلات صورت را محکم کرده و آن را از گرفتگی رهایی بخشد، که می‌تواند تأثیرات فوری و قابل توجهی نظیر افزایش درخشندگی پوست را فراهم کند.

خطرات
پوست شما نسبت به سایر نقاط بدنتان بسیار حساس‌تر می‌باشد و نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد، در هنگام ماساژ صورت باید به نکاتی توجه کنید تا مانع از آسیب به پوستتان بشوید. به عنوان مثال در هنگام ماساژ از لوسیون و یا مرطوب کننده استفاده کنید، با این کار خطر بریدگی و آسیب پوست کمتر می‌شود. همچنین از ماساژ نواحی زیر چشم به شدت خودداری کنید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار