تشکر محسن رضایی از جناب خان و رامبد جوان +عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۹۲۴۰
تاریخ انتشار: 2018 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از جناب‌خان -عروسک برنامه خندوانه- و رامبد جوان به خاطر شاد کردن مردم به وسیله شوخی با وی تشکر کرد. وی خطاب به جناب‌خان گفت: هم استانی عزیزم، از این که با شوخی با من و امثال من در این شرایط دشوار اقتصادی، مرهمی بر درد‌های مردم می‌گذارید، از شما و رامبد جوان متشکرم.
رضایی در اینستاگرام نوشت:

هم‌استانی عزیزم، جناب‌خان

از این که با شوخی با من و امثال من در این شرایط دشوار اقتصادی، مرهمی بر درد‌های مردم می‌گذارید، از شما و رامبد جوان متشکرم. حتماً می‌دانی که من در این چهل سال، یک روز هم در دولت، مجلس و قوه قضائیه نبوده‌ام.

به دستگاه‌ها کمک کرده‌ام، ولی از آن‌ها به واسطه عملکردشان انتقادات صریحی داشته‌ام و بنابراین در جمع منتقدان تعریف می‌شوم. از دوازده انتخابات ریاست جمهوری، در دو تای آن‌ها شرکت کردم و در هر دو انتخابات، به نقل از نظرسنجی‌ها با برنامه‌ترین کاندیدا‌ها بودم. در آخرین انتخاباتی که شرکت کردم، مردم عزیز در حدود چهار میلیون نفر که ظاهراً یکی از آن‌ها شما بودید به من رای دادند. در انتخابات سال نود و دو هر یک از کاندیدا‌ها شعار یا نمادی را بر سر دست گرفت. من، اما یک هزار تومانی در دست گرفتم و گفتم پول ملی ما دارد سقوط می‌کند.

 

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv