درپی انفجار کارگاه خیاطی،۲ مرد سوختند +تصاویر
کد خبر: ۱۱۸۹۹۸
تاریخ انتشار: 2018 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

انفجار گاز در کارگاه خیاطی علاوه بر تخریب قسمت‌هایی از ساختمان منجر به سوختگی دو مرد شد.

ساعت ۱۶:۰۰ روز گذشته بر اثر انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرری، جوانمردقصاب، خیابان خزایی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیرو‌های عملیات ایستگاه‌های ۹، ۹۰ و گروه نجات ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

داود آشنا؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی بود که در طبقه سوم آن به مساحت ۶۰ مترمربع کارگاه تولیدی (خیاطی) قرار داشت.

وی افزود: این کارگاه به علت نامعلوم دچار انفجار گاز شده، قسمتی از سقف و دیوار ضلع غربی اتاق بر روی پشت‌بام منزل مجاور آوار و قسمتی از سقف پذیرایی خانه مجاور نیز دچار خسارت شده بود.

آشنا تصریح کرد: در این حادثه دومرد ۲۶ و ۳۷ ساله از قسمت‌های مختلف بدن دچار سوختگی شدند که آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه و تجهیز خود به دستگاه تنفسی اقدام به قطع برق و گاز منزل مسکونی کردند و با استفاده از دو دستگاه خاموش‌کننده دستی، شعله‌های به جا مانده بر اثر انفجار گاز را مهار و خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان، مصدومان را تحویل عوامل اورژانس داده و پس از حضور عوامل شهرداری، با دستور تخلیه ساختمان به مالک مبنی بر عدم وجود ایمنی در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار