کت وشلوارهایی که هرگز از مد نخواهند افتاد
کد خبر: ۱۱۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
bato-adv
bato-adv
پنج کت‌وشلوار زیر همان چیزی است که به آن‌ها ملزومات زندگی مدرن می‌گوییم، مدل‌هایی برای همه فصول که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند.
نسل‌ها، کت‌وشلوار سلاح هرروزه مردان بوده است، انتخابی که بهترین ظاهر و احساس را به شما می‌بخشد. اما اگر از آن دسته مردانی هستید که برای اولین بار پا به دنیای لباس‌های رسمی گذاشته‌اید، از کجا باید شروع کنید؟ و پولی را که با تلاش بسیار به دست آورده‌اید، برای سرمایه‌گذاری روی چه استایلی خرج کنید؟ زیرا یک دست کت‌وشلوار خوب، یکی از گران‌قیمت‌ترین خریدهای شما خواهد بود و به همین خاطر نمی‌خواهید که پولتان هدر برود. پنج کت‌وشلوار زیر همان چیزی است که به آن‌ها ملزومات زندگی مدرن می‌گوییم، مدل‌هایی برای همه فصول که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند.



کت‌وشلوار دوتکه سرمه‌ای

به‌جرأت می‌توان گفت که کت‌وشلوار دوتکه سرمه‌ای تنها چیزی است که یک مرد در طول زندگی خود به آن نیاز دارد، رنگ انعطاف‌پذیر و پررنگ آن با هر سناریویی همخوانی دارد، از مصاحبه کاری گرفته تا رستوران گران‌قیمت یا مراسم عروسی. این استایل علاوه بر اینکه باید کاملاً اندازه باشد، کت آن باید دارای یک ردیف دکمه باشد و یقه‌اش درز داشته باشد. این سبک را همیشه با کفش قهوه‌ای و اکسسوری مشکی ست کنید. کت سرمه‌ای را می‌توانید خارج از محل کار خود با شلوار جین ست کنید تا ظاهری راحت و درعین‌حال هوشمندانه داشته باشید.



کت‌وشلوار دوتکه مشکی

باوجود اینکه کت‌وشلوار مشکی طرفداران زیادی ندارد اما مدل خوش‌دوخت آن همیشه شیک است و شما را لاغرتر نشان می‌دهد. اما این سبک باید ساده باشد، رنگ و طرح زیاد، زیبایی آن را کاهش می‌دهد. پیراهن سفید کلاسیک و کراوات ابریشمی مشکی، ست برنده آن است، خصوصاً اگر به این ست، یک جفت کفش مردانه بنددار یا بوت اضافه کنید. این ست، انتخاب خوبی برای مراسم‌های شبانه است؛ پوشیدن کت‌وشلوار تمام‌مشکی در طول روز، ظاهری خشن به شما می‌بخشد (این ست در نور مصنوعی بهترین جلوه را دارد) اما می‌توانید کت آن را با شلوار خاکستری تنگ هماهنگ کنید تا برای استفاده در طول روز هم مناسب باشد.



کت‌وشلوار چهارخانه خاکستری شاهزاده ولز

بعضی از مدها به همان سرعت که آمده‌اند، از بین می‌روند اما کت‌وشلوار چهارخانه شاهزاده ولز از آزمون زمان سربلند بیرون آمده است. این مدل ابتدا برای جنگلبانان اسکاتلند که حافظ حیات‌وحش و روستاها بودند، طراحی شد اما طرح آن در بین مردان همه سنین و برای طبیعت‌گردی محبوبیت پیدا کرد. کت‌وشلوار چهارخانه زغالی یا خاکستری ساده و مرغوب به شما کمک می‌کند تا در میان دریایی از لباسهای سرمه‌ای و مشکی، خاص بمانید. فقط به خاطر داشته باشید که این ست را زیاد شلوغ نکنید تا طرح آن خودنمایی کند. با توجه به اینکه این طرحها ریشه‌ای انگلیسی دارد، می‌توانید آخر هفته‌ها کت آن را با لباس‌های مناسب برای فضای باز بپوشید، به شلوار جین آبی تیره و کفش بروگ برنزه فکر کنید.



کت‌وشلوار سه‌تکه خاکستری

خاکستری، رنگی چند کاربردی است، هم برای محل کار مناسب است و هم برای لباس دامادی. بنابراین، تعجبی ندارد که کت‌وشلوار سه‌تکه خاکستری، لباسی کلاسیک به‌حساب می‌آید و سرمایه‌گذاری خوبی برای کسانی است که تیپ کاملاً بسته را ترجیح می‌دهند. درست است که از جلیقه آن زیاد استفاده نخواهید کرد اما خوب است که در کمدتان باشد تا بتوانید در مواقعی که می‌خواهید تأثیر عمیقی بر اطرافیان بگذارید از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید در گرمای تابستان، کت آن را کنار بگذارید و بازهم چیزی از شیک‌پوشی‌تان کم نشود. برای اینکه کمی از حالت رسمی خارج شوید می‌توانید شلوار و جلیقه آن را با پیراهنی که آستین‌های آن را بالا زده‌اید و بدون کراوات بپوشید.



کت‌وشلوار بژ

وقتی بالاخره مردان دنیای مدرن به اهمیت تیپ‌های فصلی پی بردند، کت‌وشلوار بژ به‌سرعت به یک تیپ کلاسیک معاصر تبدیل شد. این ست، انتخاب از پیش تعیین‌شده شما برای شرکت در هر مراسمی است که در هوای گرم برگزار می‌شود. این ست، شکاف بین تیپ رسمی و غیررسمی را پر می‌کند زیرا هم می‌توانید آن را با پیراهن و کراوات در محل کار خود بپوشید و هم با یک تی‌شرت خاکستری در مراسم عروسی تابستانه. این ست تنها مناسب بهار/تابستان است. بهتر است جنس نخی یا لینن-نخی آن را انتخاب کنید تا در گرما راحت باشید. فراموش نکنید که این ست نباید تنگ باشد بلکه باید اندازه باشد تا هوا به‌راحتی در آن جریان داشته باشد. از اینکه این ست را از هم جدا کنید واهمه نداشته باشید. تکه‌های این ست به دلیل ماهیت راحتی که دارند قابل‌استفاده به‌صورت جداگانه هستند – می‌توانید برای داشتن تیپی ورزشی در آخر هفته، شلوار آن را با تیشرت پولو و کفش کتانی ظریف بپوشید یا برای گردش در شهر، کت آن را با شلوار جین موردعلاقه‌تان و کفش راحت چرمی ست کنید. برای ایجاد تضادی قوی و حساب‌شده، این کت‌وشلوار را با اکسسوری‌های قهوه‌ای یا سرمه‌ای ست کنید.

مدآنلاین
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
1
1
کت وشلوار سرمه ای چیزی که هر مرد لازم دارد یعنی اگرنداشت مرد نیست ول کن بابا دلت خوشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv