ورزشکار مهابادی 7.5 میلیارد ریال به زلزله زدگان کمک کرده است
کد خبر: ۱۱۶۳۲۸
تاریخ انتشار: 2018 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: 'محمدامین رشه' ورزشکار شایسته مهابادی و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی رشته پاورلیفتینگ تاکنون هفت میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب کمک کرده است.

قرنی مصطفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'محمدامین رشه' معروف به 'شینه حاجی هاشمی' تاکنون کمک های غیرنقدی و معیشتی شامل برنج، قند، رب، پوشاک بچه، یخچال، پتو و وسایل گرمایشی به صورت حضوری و در پنج مرحله به هموطنان زلزله زده کرمانشاه تقدیم کرده است.
 
ورزشکار مهابادی 7.5 میلیارد ریال به زلزله زدگان کمک کرده است

وی همچنین افزود: 900 میلیون ریال نیز به صورت نقدی به سرپرست خانواده های نیازمند این استان که به سبب زلزله در شرایط بد اقتصادی بودند، کمک کرده است.
این ورزشکار خیر مهابادی و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک تندیس و یکی از مدالهایم به ارزش 2 میلیارد و 900 میلیون ریال و پنج مدال طلا و 2 جام و 2 کاپ جهانی به ارزش 2 میلیارد ریال را برای کمک به زلزله زدگان به فروش رساندم.
'محمدامین رشه' گفت: ارزش ریالی این کمک ها مهم نیست و کمک به همنوعان و مسوولان نظام هدف اصلی است تا ذره ای از دین خود نسبت به کشورم را ادا کرده باشم.
به گزارش ایرنا به پاس خدمات و کمک های این ورزشکار خیر از طرف هلال احمر شهرستان مهاباد لوح تقدیر به ایشان اهدا شد؛ همچنین از طرف فرمانداری و دادگستری مهاباد نیز ای این ورزشکار برای مشارکت در آزادی زندانیان محکوم مالی این شهرستان تقدیر شده بود.
به گزارش ایرنا سابقه 26 سال فعالیت در ورزش پرس سینه، کسب مدال طلا و عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات پرس سینه آسیا و پنج سال مربیگری پرس سینه از افتخارات این ورزشکار مهابادی است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار