ژاپنی‌ها پس از باخت اختاپوس پیشگو را خوردند +عکس
کد خبر: ۱۱۴۱۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

رویترز از مبدا سامارا در روسیه افزود: یک اختاپوس که تمامی نتایج رقابت‌های ژاپن را در جام جهانی درست پیش بینی کرده بود، کشتند و با آن «ساشامی» درست کردند.

رویترز در ادامه نوشت: این اختاپوس که رابیو نام داشت و برای پیش بینی‌های درست مسابقات ژاپن در کانون توجه قرار گرفته بود پیش از رقابت سوم تیم این کشور با لهستان در بازار فروخته شد.

اختاپوس غول پیکر آب‌های اقیانوس آرام که پیروزی لهستان مقابل ژاپن را نیز درست پیش بینی کرده بود، فرصت نیافت شاهد تحقق سومین پیشگویی خود باشد و به غذای ژاپنی تبدیل شد.

ژاپنی‌ها پس از باخت اختاپوس پیشگو را خوردند +عکس

تیم ملی ژاپن پس از شکست دادن کلمبیا، تساوی با سنگال و باخت مقابل لهستان از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به مرحله بالاتر (یک هشتم نهایی) صعود کرد، اما با پذیرش ناکامی مقابل تیم فوتبال بلژیک حذف شد.

جام نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
2
نمیدونم ولی احساس میکنم که صدا و سیما و رسانه ها در ایران تعمدن دارن کار سایر تیم ها ی آسیایی رو در جام جهانی بی ارزش نشون میدن در حالی که به نظر من دو تیم فوتبال ژاپن و کره جنوبی و تماشاگران آنها بهترین تیم های فوتبال و تماشاگران دنیا هستند. واقعا چه در این جام و چه در جام های گذشته همیشه شگفتی آفریدن و تیم های بزرگ رو شکست دادند.
تیم ایران الان چند دوره هست در جام جهانی شرکت میکنه با ملیون ها دلار هزینه چه دستاوردی داشت. تساوی مقابل پرتغال به اشتباه داوریی، برد مراکش با گل به خودی واقعا تاسف آور هست که اینقدر ما ایرانی ها احساسی عمل میکنیم و نمیخواهیم واقعیت ها رو ببینیم. همین احساسی بودن هم باعث شده الان وضعمون در دنیا طوری بشه که بی ارزش ترین پول دنیا رو داشته باشیم و تورم کشور هم بالای 70 درصد باشه.
علی برکت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
1
وحشی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار