در کجای شهر تهران به آرامش برسیم
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰
تاریخ انتشار: 2018 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
تنوع نیازها و خواسته های هر سفر آنچنان متنوع است که در این  در این مقاله قصد داریم سه هتل خوب با درجه چهارستاره و پنچ ستاره را در قلب شهر تهران معرفی کنیم.

شهر پرهیاهوی تهران، پایتخت تجاری و اقتصادی و سیاسی ایران است و در روز قرارهای کاری و دیپلماتیک بسیار زیادی اتفاق می افتد.

بنگاه های اقتصادی بزرگ، تعداد زیادی از بیمارستانهای خاص در تهران واقع شده است اماکن تاریخی و موزه های ملی در آن می درخشد. تعدادی از دانشگاهها و مراکز علمی بزرگ کشور در سطح  تهران خودنمایی می‌کند و وزارت خانه ها و شرکت های ملی در آن قراردارد اگر نیازمند اقامت شدیم در این همه هیاهو در کجا اسکان کنیم؟ برای رسیدن به ارامش و استراحت کدام هتل را انتخاب کنیم؟

در کجای شهر تهران به آرامش برسیم

تنوع نیازها و خواسته های هر سفر انچنان متنوع است که در این  در این مقاله قصد داریم سه هتل خوب با درجه چهارستاره و پنچ ستاره را در قلب شهر تهران معرفی کنیم.

هتل پارسیان کوثر تهران:

هتل کوثر تهران با معماری نیمه سنتی خود در نزدیکی میدان ولیعصر تهران، تسهیلات رفاهی مناسبی را جهت مهمانان خود تامین کرده است. با توجه به قرارگرفتن این هتل درمرکز شهر اگر فاصله مستقیم شما را به اماکن مورد نظرتان کم نکند اما در محل تلاقی خیابان های اصلی و مترو قرار دارد.

این هتل نزدیک به میدان انقلاب، بلوار کشاورز و میدان هفت تیر می باشد هتل پارسیان کوثر تهران به دلیل نزدیکی به خیابان حافظ دسترسی شما را به بازار موبایل و پاساژ علاءالدین سریع می کند. شما با رزرو هتل کوثر تهران آرامش را در محیطی دنج و دور از خیابان های اصلی برای خود تدارک دیده اید. هتل کوثر تهران یکی از مناسب ترین هتل های تهران از لحاظ قیمت می باشد.

هتل پارسیان انقلاب تهران:

هتل انقلاب تهران با سابقه طولانی در صنعت هتلداری دارای کوله باری از تجربه در طول سالها پذیرایی از مهمانان خود است. این هتل اخیرا بازسازی شده و اتاق ها و سوئیت های با کیفیتی را برای اقامت مسافران تامین و تجهیز نموده است.

هتل انقلاب متعلق به گروه هتل های پارسیان می باشد و وجود رستورانهای متنوعی از جمله عربی، ایرانی و ایتالیایی خدمات پذیرایی کاملی را ارائه می کند اگر اهل تجربه غذاهای متنوع هستید پس از یک روز کاری  میتوانید از رستورانهای هتل پارسیان  انقلاب تهران بهره ببرید در ضمن این هتل در محدوده ترافیک تهران قرار دارد در هنگام رزرو هتل انقلاب تهران به این نکته دقت کنید این هتل نزدیک به میدان انقلاب، میدان ولیعصر و خیابان حافظ می باشد، لذا جهت خرید و تجارت در حوزه ی تلفن های هوشمند نزدیکترین هتل چهار ستاره هتل پارسیان انقلاب تهران است.

این هتل در کنار وزارت نفت قرار دارد در ضمن از نزدیکترین هتل ها به سفارت آلمان و سفارت ایتالیا و سفارت انگلستان هتل انقلاب تهران  محسوب می شود رزرو هتل انقلاب تهران را به شما توصیه می کنیم.

هتل لاله تهران:

هتل لاله تهران متعلق به گروه هتل های لاله جزو هتل های پنج ستاره تهران می باشد که به مرکز پایتخت دسترسی دارد. هتل لاله در کناره موزه فرش از آب و هوای خوب بوستان لاله بهره می برد. همجوار و نزدیک به خیابان دکتر فاطمی و خیابان حجاب تهران است همچنین نزدیکی به خیابان  کارگر شمالی باعث شده دسترسی شما را به تعداد زیادی از اماکن تهران آسان کند.

این هتل نزدیکترین هتل پنج ستاره به دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و نزدیک به بیمارستان شریعتی تهران است. لابی هتل لاله تهران  مناسب جهت قرارهای ملاقات کاری می باشد. هنگام اقامت در هتل لاله تهران رستوران سنتی نمکدون با اجرای موسیقی اصیل ایرانی را فراموش نکنید در ضمن رستورانهای چینی و فرانسوی را در این هتل تست کنید.

اگر اهل پیاده روی صبحگاهی هستید وجود پارک لاله در کنار هتل شما را ملزم به رزرو هتل لاله تهران می کند. تعداد مراکز تجاری، اداری و سیاسی تهران فراوان است همچنین تنوع زیادی از هتل ها در آن قرار دارد پیشنهاد می کنیم.

جهت رزرو هتل های تهران به سامانه رزرواسیون مهر به عنوان یکی از سامانه های معتبر و قدیمی در حوزه  رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما مراجعه نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار