در فرودگاه کجا بخوابیم
کد خبر: ۱۱۳۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 02    -    ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
در فرودگاه مهرآباد هتلی در کنار ترمینال یک وجود دارد که معمولا به خدمه فرودگاه سرویس میدهد اما نزدیک ترین هتل به فرودگاه مهرآباد هتل لاله تهران است که از نظر موقعیت مکانی فاصله کمتری با فرودگاه دارد.

زمانیکه یک پرواز با تاخیر روبرو شود شرکت هواپیمایی موظف است امکان پذیرایی و استراحت مسافران را تامین نماید و اگر پرواز مورد نظر به روز بعد منتقل شود مسافر باید در هتلی اسکان یابد، سال گذشته برف سنگین باعث شد بسیاری از فرودگاه ها از جمله فرودگاه مهر آباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی تعطیل شود از این رو مسافران را به هتل ها منتقل کردند، حتی تعداد زیادی از پرواز ها در فرودگاه پشتیبان تهران یعنی فرودگاه اصفهان فرود آمدند و مسافران تا تامین پرواز مقصدشان در هتل های اصفهان اسکان یافتند در بسیاری از فرودگاه های دنیا هتل های فرودگاهی ساخته شده اند که مسافران پروازی در آنجا اقامت دارند.

در فرودگاه کجا بخوابیم

در فرودگاه مهرآباد هتلی در کنار ترمینال یک وجود دارد که معمولا به خدمه فرودگاه سرویس میدهد اما نزدیک ترین هتل به فرودگاه مهرآباد هتل لاله تهران است که از نظر موقعیت مکانی فاصله کمتری با فرودگاه دارد هتل لاله تهران ارایه خدمات و سرویس دهی خوب و در سطح بالایی دارد هرچند نزدیک ترین هتل 5 ستاره به فرودگاه مهرآباد است اما دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد نزدیکی این هتل به اماکن تجاری و اداری باعث گردیده رزرو اقامت در این هتل را سخت تر نماید لذا قبل از سفر رزرو هتل لاله تهران را اقدام نمایید.

در کنار فرودگاه بین المللی امام خمینی دو هتل وجود دارد که مالک آن گروه هتل های اکور (یک شرکت هتلداری فرانسوی ) می باشد و در حال ارائه خدمات پذیرایی به مسافران می باشند هتل نووتل تهران و هتل ایبیس هر دو هتل فرودگاهی محسوب می شوند هتل 4 ستاره ایبیس نیز قبلا هتل اکسیس نامگذاری شده بود اگر پرواز شما به تاخیر افتاد هتل ایبیس یک مکان استراحت عالی در نزدیکی شماست که آن لحظات کسل کننده را به یکی از خاطر انگیزترین و دلچسب ترین لحظات زندگیتان رقم میزند شما دیگر نیازمند میل کردن غذاهای سرد و آماده در فرودگاه نیستید. رستوران های خاص این هتل غذاهای ایرانی ، فرنگی گرم و لذیذ در خور شما تامین کرده است اما اگر نیازمند آن هستید که در این لحظه تنی به آب بزنید استخر هتل نووتل خستگی را از تن شما خارج می کند لابی هتل نووتل تهران محیطی شیک و زیبایی برای شما تهیه دیده است نوشیدنی های مفرح کافی شاپ شقایق در این هتل رو ح تازه ای به شما می بخشد و شمارا آماده برای یک پرواز طولانی خواهد کرد. پایین ترین هزینه اقامت در هتل های 4 ستاره و نزدیک فرودگاه متعلق به هتل نووتل در تهران است.

هتل ایبیس و نووتل با بهره گیری از استاندارد های روز هتلداری دنیا یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های تهران هستند.

بسیاری از پروازهای بین المللی طولانی در صبح زود انجام می شود و شما مجبورید 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید و اگر از شهرستان جهت پرواز به تهران آمده اید حداقل شب قبل از آن در تهران باید استراحت کنید اگر تمایل دارید در هتلی داخل شهر اقامت کنید هتل پارسیان انقلاب تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. هر چیند این هتل در قلب پر ترافیک شهر تهران است اما هتل انقلاب مناسب پروازهایی است که صبح زود انجام می شود و شما مجبور هستید بین ساعت 12 نیمه شب تا 6 صبح به فرودگاه مراجعه کنید این هتل از نظر فاصله مکانی به فرودگاه امام نزدیک است اما صرفا برای تردد در نیمه شب و نبود ترافیک مقرون به صرفه می باشد هتل انقلاب متعلق به گروه هتل های پارسیان که اخیرا بازسازی شده و خدمات مناسب را با قیمت خوب در اختیار مسافران قرار می دهد استخر، سونا و جکوزی هتل انقلاب، آرامش قبل از سفر را برایتان تامین می کند قرار گرفتن  هتل انقلاب در مرکز شهر تهران ایجاب می کند قبل از سفر رزرو هتل انقلاب تهران را از طریق سامانه رزرواسیون مهر انجام دهید.

هر 4 هتلی که نام برده شد خدمات قابل ملاحظه ای برای مسافران معلول مانند اتاق هایی ویژه معلولین دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
4
انتقال مسافران از فرودگاه های ایرانی به هتل دروغی بیش نیست مگر اینکه ایرلاین خارجی باشه یا مسافران خاصی در پرواز وجود داشته باشند.
سیستم فرودگاهی ایران مثل سایر سیستم هاش هیچ احترامی برای انسان ها قائل نیست و زنجیره سیستم هم در حال زد و بند و فساد و نون قرض دادن به همدیگه هستن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار