زنده ماندن معجزه آسای کودک پس از در آغوش کشیده شدن!
کد خبر: ۱۰۹۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 19    -    ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کارولین می گوید: نمی خواستم او با احساس سرما از میان ما برود به همین دلیل او را با پارچه ای پوشاندم و به خودم نزدیک کردم تا احساس گرما کند. کارولین قانع شده بود که این تنها فرصت او برای در آغوش کشیدن دخترش است و می خواست تا می تواند از این لحظه نهایت استفاده را ببرد اما هرگز فکر نمی کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

زنده ماندن معجزه آسای کودک پس از در آغوش کشیده شدن!زنده ماندن معجزه آسای کودک پس از در آغوش کشیده شدن!اختصاصی «تابناک با تو»؛ در انگلستان کارولین ایسبستر بی صبرانه منتظر به دنیا آمدن نوزادش بود. اما از تقدیر کودکش زودتر از آنچه انتظار می رفت به دنیا آمد و رویاهای مادر جوان به سرعت رنگ باخت. اما با این وجود آنچه که برای نوزاد رخ داد تمام قانون های پزشکان و دانسته های آنان را به چالش کشید. راشل ۲۴ هفته پس از بارداری به دنیا آمد و فقط ۵۰۰ گرم وزن داشت. پزشکان انتظار داشتند تا کودک فقط چند دقیقه زنده بماند و هیچ احتمالی به باقی ماندن او در قید حیات نمی دادند؛ نوزاد نفس نمی کشید و قلبش هر ده ثانیه می زد. اما کارولین از پزشکان خواست تا برای چند دقیقه هم که شده نوزاد را در آغوش بکشد.

زنده ماندن معجزه آسای کودک پس از در آغوش کشیده شدن!

کارولین می گوید: نمی خواستم او با احساس سرما از میان ما برود به همین دلیل او را با پارچه ای پوشاندم و به خودم نزدیک کردم تا احساس گرما کند. کارولین قانع شده بود که این تنها فرصت او برای در آغوش کشیدن دخترش است و می خواست تا می تواند از این لحظه نهایت استفاده را ببرد اما هرگز فکر نمی کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد. پس از آنکه راشل گرمای مادرش را احساس کرد نیروی خود را بازیافت و علائم حیاتی در او قوت گرفت و نفس کشید. کارولین می گوید این یک معجزه است و پزشکان خیلی سخت باور کردند. آنها گفتند نباید بلندپرواز بود اما من رهایش نکردم. کشیش آمد تا او را متبرک کند و منتظر بودم تا آخرین نفس هایش را بکشد اما راشل  هر لحظه بیشتر به من می چسبید و رنگ بر روی گونه هایش آشکارتر می شد و صدای نفس هایش بیش از پیش به گوش می رسید.

زنده ماندن معجزه آسای کودک پس از در آغوش کشیده شدن!

با قوت گرفتن علائم حیاتی، راشل به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد و با دستگاه چند هفته ای نفس کشید. پس از گذشت پنج هفته حال او کاملا خوب شد و بعد از چهار ماه وزن او به ۴ کیلوگرم رسید و خانواده ی آنها به خانه برگشتند. کارولین می گوید: پزشکان فقط سی ثانیه انتظار زنده ماندن راشل را داشتند اما وقتی او را بغل کردم به او فرصت دادم تا زندگی کند و این لحظه را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

برچسب ها: معجزه ، نوزاد ، بازگشت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
2
عشق است مادر مادر عشق است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار