واکنش عجیب و قابل تأمل یک کودک به عکس روی کیک تولدش
کد خبر: ۱۰۶۸۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 22    -    ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
این بین پدر همچنان تأکید می کند که آسیبی به او وارد نخواهد شد و کیک را می برد. این فیلم بازخوردهای متفاوتی در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی درباره ی معصومیت کودک و احساسات لطیف او نظر داده اند و برخی دیگر...

واکنش عجیب کودک به عکس روی کیک تولدشاختصاصی «تابناک با تو»؛ یک فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی خانواده ای از عربستان سعودی را نشان می دهد. در این فیلم خانواده ی کودک در حال برش زدن کیک تولد او هستند. بر روی کیک عکس کودک چاپ شده است. به محض اینکه خانواده ی این کودک چاقو را به سمت کیک می برند تا آن را ببرند کودک معصوم با فریاد از خانواده اش می خواهد تا او را نکشند و به او ضرری نرسانند. او در این فیلم فریاد می زند و با جملاتی بریده بریده از والدینش می خواهد تا او را ذبح نکنند (نکشند). پدر کودک با مزاح کیک را می برد و مادرش هم سعی می کند با بوسیدن سر دخترش او را آرام کند. اما کودک دست بردار نیست و با هر بار نزدیک شدن چاقو به کیک تولدش گریه می کند و فریاد می زند: چشمم... صورتم.

واکنش عجیب کودک به عکس روی کیک تولدش

در این بین پدر همچنان تأکید می کند که آسیبی به او وارد نخواهد شد و کیک را می برد. این فیلم بازخوردهای متفاوتی در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی درباره ی معصومیت کودک و احساسات لطیف او نظر داده اند و برخی دیگر چاپ عکس بر روی کیک و اصرار برای بریدن کیک را بازی با احساسات او عنوان کرده اند. شما چه فکر می کنید؟ آیا چاپ عکس روی کیک و برش زدن آن با چاقو در مقابل چشم فرد مذکور می تواند در روحیه و احساسات او اثر بگذارد؟! اگر شما در این شرایط قرار بگیرید چه کار می کنید؟

واکنش عجیب کودک به عکس روی کیک تولدش

* عکس دوم تزیینی است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
5
کیک رو نمیبریدم
Armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
2
کاش ما بزرگترها همان روحیه زیبا و پاک زمان بچگی خودمان راحفظ میکردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
8
روش احمقانه ای است طراحی تصویر روی کیک .
من هم حس بدی پیدا می کردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار