چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟
کد خبر: ۱۰۶۷۸۵
تاریخ انتشار: 2018 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
براساس مطالعات انجام شده موادی مانند چای سب، کافئین و قهوه و فلفل قرمز که میزان سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد، باعث لاغری افراد می‌شود، اما این شرایط در صورت همیشگی بودن، صدق نمی‌کند. اصلاح عادت‌های غذایی کمک بزرگی به کنترل وزن می‌کند و ضرورتا فقط حجم غذا سبب چاقی نیست.

چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟

چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟ به گزارش «تابناک باتو»؛ یکی از عوامل بروز چاقی در افراد عادت بد غذا خوردن در وعده‌های مختلف روزانه است که اگر این کار اشتباه ترک نشود، منجر به بروز چاقی و اضافه وزن در افراد می‌شود.

اگر افراد میزان حجم، بزرگی و ساعت مصرف غذا را کنترل و براساس اصول و قاعده خاصی اقدام به مصرف مواد غذایی کنند با وجود دریافت کالری به وسیله بدن، لاغر می‌شوند.

زمان صرف غذا و میزان حجم آن به نحوی در ایجاد تعادل کالری دریافتی بدن موثر است که با وجود مصرف موادغذایی افراد دچار اضافه وزن نمی‌شوند.

چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟

اصلاح عادت‌های غذایی کمک بزرگی به کنترل وزن می‌کند و ضرورتا فقط حجم غذا سبب چاقی نیست.

ترکیب غذا، اندازه و نوع آن در لاغر بودن افراد موثر است که در این میان میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن در این خصوص نقش به سزایی دارد.

براساس مطالعات انجام شده موادی مانند چای سب، کافئین و قهوه و فلفل قرمز که میزان سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد، باعث لاغری افراد می‌شود، اما این شرایط در صورت همیشگی بودن، صدق نمی‌کند.

مسأله مهم در لاغر ماندن در هنگام مصرف موادغذایی افزایش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن است تا با منفی کردن تعادل کالری باعث لاغری و سوختن چربی‌های بدن شود.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار