چینی‌ها مبهوت پوشش خوش‌سلیقه همسر «اون» +تصاویر
کد خبر: ۱۰۴۵۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

بانوی اول کره شمالی همسرش کیم جونگ اون را در سفر به چین همراهی کرد و بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت. ظاهر و پوشش باسلیقه او تعداد زیادی از کاربران اینترنت را به بحث و نظر واداشت. «ری سل جو»، همسر رهبر کره شمالی و مادر سه فرزند او، در سفر دو روزه همراه همسرش به چین ۳ مدل لباس مختلف بر تن داشت.

این سفر که به صورت محرمانه انجام شد، نخستین حضور دیپلماتیک او و همسرش در خارج از مرز‌های کره شمالی از زمان به قدرت رسیدن رهبر جوان این کشور پس از پدرش بود. سفری که در فاصله کوتاهی پیش از ملاقات آتی کیم جونگ اون با دونالد ترامپ انجام شد.

ری در مراسم خوشامدگویی لباسی شتری‌رنگ به تن داشت. در بازدید از آکادمی علوم چین پیراهنی سبز با کتی سفید پوشید و در مراسم صرف ناهار با رئیس‌جمهور چین و همسرش پیراهن دو تکه عاجی‌رنگ بر تن داشت.

بسیاری از کاربران اینترنت در چین پس از دیدن عکس‌های این مراسم به سرعت به بحث در این باره پرداختند و ظاهر او را با ظاهر بانوی اول چین مقایسه کردند. رهبر کره شمالی در سال ۲۰۱۲ به طور رسمی ازدواج خود با ری را اعلام کرد. گفته می‌شود آن‌ها هر دو فارغ‌التحصیل یک دانشگاه هستند.

اسپوتینک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
2
چرا اقای کیم جونگ اون اینقدر بد لباسه؟ دوپای هرپاچه شلوارش یک متره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
الان سه ساله که ازدواج کرده و سه تا بچه داره ؟ یعنی هر سال یکی؟ بهداشت کره شمالی اجازه بچه دار شدن در هر سال متوالی را میدهد و ایا درسته؟ اگر خوبه چرا هنرمندان سگ باز و الکلی و گربه باز شدند و ازدواج نکردن را تشویق و ترغیب میکنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
فهمیده که دشمن ستیزی سایر ملل ظاهرسازی است و سرش کلاه رفته و خود و مملکت را بدبخت کرده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار