حال و هوای نوروزی در روزهای آخر سال
کد خبر: ۱۰۳۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 20    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
با نزدیک شدن به سال نو مردم کشور عزیزمان همگی مشغول به خرید لباس و وسایل برای خانه خود هستند. به همین دلیل بازارهای تهران و مراکز خرید از رونق خاصی برخوردار شده است و مردم با شوق و ذوق فراوان برای خود و اعضای خانواده لوازم ضروری تهیه می کنند.

خرید عید نوروز در بازار تهران به گزارش «تابناک باتو»؛ با سپری شدن روزهای پایانی سال و در آستانه فرارسیدن نوروز خرید نوروزی در بازار تهران پر رونق است. با نزدیک شدن به روزهای پایان سال، کم‌کم عطر و بوی بهار به مشام می‌رسد، مردم ایران زمین با نشاطی مضاعف و چهره‎هایی شاد با حضور در مراکز خرید و تهیه مایحتاج، لباس و حتی وسایل نو، به نحوی گرد و غبار از زندگی زدوده و به استقبال از بهار، فصل نو شدن و «عید نوروز» این سنت زیبای ایرانی می‎روند.

ایکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
France
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
1
سال ۱۳۹۶ با حوادث تلخ سقوط پلاسکو حادثه معدن زلزله کرمانشاه کشتی سانچی اعتراضات و اغتشاشات خیابانی و سقوط هواپیمای خط هوایی تهران یاسوج به یکی از سالهای پرحادثه در تاریخ کشورمان تبدیل شد از خداوند برای بازماندگان قربانیان این حوادث صبر و برای جان باختگان طلب امرزش و با بازماندگان انان ابراز همدردی میکنم .
سال ۱۳۹۷ و نوروز باستانی را به همه کارکنان محترم سایت خبری تابناک تبریک و برای همه ان عزیزان سالی سرشار از سرور و سلامتی ارزو میکنم و امیدوارم در سال ۱۳۹۷ خبر های شادی ملت عزیز ایران و پیروزی های روز افرون ملی را شاهد باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار