بیستون بر سر راه است مباد از شیرین / خبری گفته و غمگین دل فرهاد کنید
کد خبر: ۱۰۲۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
bato-adv
bato-adv
هتل لاله بیستون در شهر بیستون افتتاح شد؛
با توجه به ثبت جهانی کتیبه بیستون و استقبال گردشگران خارجی و داخلی از این آثار باستانی، مسئولین مرتبط، اقدام به بازسازی کاروانسرای عباسی واقع در این مکان جهت رفاه حال گردشگران و به عنوان استراحتگاهی مناسب برای گردشگران این منطقه کردند.
بیستون بر سر راه است مباد از شیرین  / خبری گفته و غمگین دل فرهاد کنید به گزارش «تابناک با تو»، با توجه به ثبت جهانی کتیبه بیستون و استقبال گردشگران خارجی و داخلی از این آثار باستانی، مسئولین مرتبط، اقدام به بازسازی کاروانسرای عباسی واقع در این مکان جهت رفاه حال گردشگران و به عنوان استراحتگاهی مناسب برای گردشگران این منطقه کردند.

بنا بر این گزارش، کاروانسرای بیستون معروف به کاروانسرای شاه عباسی در 30 کیلومتری شرق کرمانشاه و در محل سایت میراث جهانی بیستون قرار دارد.

در ادامه تصاویری را که یکی از بینندگان تابناک با تو از نمای داخلی و بیرونی هتل ارسال کرده اند، می بینید.




bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
شهين
|
Canada
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
2
اين عكسا منو ياد فيلم هاي مرحوم علي حاتمي انداخت.
نسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
5
بسیار عالی.خیلی خوبه که آثار باستانیمون رو حفظ کنیم و براش ارزش قایل باشیم.ممنون
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
1
میراث فرهنگی بهتره پاسخگوی رفتار زشت خودش در نوروز امسال در مورد گردشگرای بیستون باشه که درب اصلی و همیشگی رو بسته و بازدیدکنندگان رو با خودرو به سمت روستایی در ان حوالی راهنمایی کردند که با طی مسیر طولانی از میان محله و جاده خاکی پرداخت هزینه پارک برای مسیر پارکینگ خاکی ناهموار تازه مسافرین به جایی میرسن که بایست مسیر یک کیلومتری را ÷یاده روی کنند تا به کتیبه برسند بدون حداقل اماکنات و رفاهیات وتازه وقتی پای کتیبه میرسی متوجه میشی که به علت عملیات بازسازی کلا بسته و اصلا چیزی قابل مشاهده نیست و حتی لیدری وجود نداره که توضیحی بده واما در پایین کتیبه چند نفر خالطور اهنگهای مبتذل و رفتارهای غیر اخلاقی سعی در جذب! گردشگر خسته و افتاب سوخته را دارند .
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
بنظرم رسیدگی میراث فرهنگی کامله و جامع بوده چون راهنماهای زیادی اماده ی توضیح بودن و کاملا تاریخ کتیبه و بیستون رو شرح میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv