آخرین وضعیت مصدومان تصادف زنجیره‌ای شیراز
کد خبر: ۱۰۲۵۹۲
تاریخ انتشار: 2018 March 07    -    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اعلام کرد: ۶ مصدوم حادثه‌ی تصادف عصر سه‌شنبه ۱۵ اسفند، به بیمارستان ترومای شهید رجایی شیراز منتقل شده‌اند.

محمدجواد مرادیان افزود: حادثه ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه عصر سه‌شنبه ۱۵ اسفند به مرکز اورژانس فارس اعلام و بلافاصله سه آمبولانس به همراه یک خودروی فرماندهی به محل اعزام شد.

مرادیان خاطرنشان کرد: مصدومان که عمدتا از ناحیه‌ی سر، کتف و گردن دچار آسیب شده بودند به بیمارستان ترومای شهید رجایی، منتقل شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس، رییس پلیس راهور فارس نیز اعلام کرد که علت حادثه بعد از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

سرهنگ مصطفی عباسی اعلام کرده است که در این حادثه کامیون به ۵ خودروی سواری برخورد کرده و براثر این حادثه ۲ نفر کشته و هفت نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش ایسنا، شاهدان عینی از برخورد این کامیون با بیش از ۹ خودرو خبر داده بودند که ۵ خودرو از این تعداد به شدت آسیب دیده و زیر کامیون گیر کرده بودند. مسیر ورودی دروازه قرآن شیراز به سمت بلوار چهل تنان، از مسیر‌های پر تردد به شمار می‌رود و تردد کامیون و تریلر‌ها بار‌ها منجر به حوادثی در این محدوده شده است.

براساس گزارش پلیس، کامیون یاد شده حامل آرد بوده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار