فیلم‌های کمدی در صدر جدول فروش هفتگی +جدول
کد خبر: ۱۰۰۷۱۶
تاریخ انتشار: 2018 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
 در میان آثار اکران شده فیلم «آینه بغل» همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و با گذشت ۱۰ هفته از اکرانش با وجود آنکه با کاهش فروش ۲۰۰ میلیونی نسبت به هفته گذشته مواجه شده، اما هنوز میزان به زیر یک میلیارد تومان نرسیده است.
فیلم برای دهمین هفته متوالی با فروش یک میلیارد و ۸۴ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان در هفته مواجه شد و فروش فیلم هم اینک به رقم ۱۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

فیلم «ما خیلی باحالیم» با فروش هفتگی ۲۸۷ میلیون و ۵۵۶ هزار تومان در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفت و فروش فیلم به رقم ۳۲۱ میلیون و ۳۸۴ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «عشقولانس» با فروش هفتگی ۱۹۵ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت این فیلم به فروش ۱ میلیارد و ۳۳۷ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان رسید.
 
فیلم‌های کمدی در صدر جدول فروش هفتگی

فیلم «کمدی انسانی» با فروش هفتگی ۱۰۵ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و این فیلم در هفته چهارم به فروش ۶۳۶ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «پل خواب» با فروش هفتگی ۱۰۳ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان در رتبه پنجم جدول فروش فیلم قرار گرفته است. این فیلم در هفته پنجم نمایش مجموعاً به فروش ۷۴۰ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان دست یافت. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار