برای تعطیلات نوروز کدام تور را انتخاب کنیم؟
کد خبر: ۱۰۰۳۵۱
تاریخ انتشار: 2018 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
نوروز را می‌توان یکی از استثنایی‌ترنین فرصت‌ها برای سفر طولانی دانست. در این مدت با تعطیلات پیش‌بینی شده می‌توان برای بهترین مقاصد گردشگری دنیا برنامه‌ریزی کرد.

نوروز را می‌توان یکی از استثنایی‌ترین فرصت‌ها برای سفر طولانی دانست. در این مدت با تعطیلات پیش‌بینی شده می‌توان برای بهترین مقاصد گردشگری دنیا برنامه‌ریزی کرد.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به همین منظور با تنظیم برنامه‌ای منظم در تورهای نوروز 97 به شما این امکان را می‌دهد که خاطره‌ای مناسب از شروع سال جدید داشته باشید.

تور استانبول نوروز

یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری که همیشه اولین انتخاب ایرانی‌ها برای تعطیلات نوروز بوده، تور استانبول نوروز 97 است.

سفر به این شهر رمانتیک علاوه بر آنکه آرامش خوبی را به شما منتقل می‌کند، فرصت می‌دهد تا در فرهنگ و تاریخ بی‌نظیر ترک‌ها رها باشید و خاطره‌ای خوش از این سفر با خود ببرید.

برای سفر به استانبول، بهتر است تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری کرده باشید، در این فرصت بهترین پروازها را می‌توانید انتخاب و در مشهورترین هتل‌های استانبول اقامت کنید.

واقعیت این است که همیشه می‌توان به استانبول سفر کرد، اما در تعطیلات نوروز اگر کمی تعلل کنید، ممکن است بهترین انتخاب‌ها را از دست بدهید و نتوانید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین میمهان این شهر زیبا باشید.

برای تعطیلات نوروز کدام تور را انتخاب کنیم؟

استانبول شهری ساحلی در هر لحظه و هر زمان به شما تصویری متفاوت از تجربه‌های پیشین می‌دهد، جای مناسبی است که از هوای خوب بهاری و امکانات و تفریح‌هایی که با ورورد میهمانان نوروزی مجدد بازگشایی می‌شوند استفاده کنید.

می‌توانید به تنگه‌ی بسفر بروید و در کافه‌های ساحلی آن غذای محلی بخورید و یا سوار بر کشتی‌های هری به یکی از جزیره‌های زیبا و نزدیک به استانبول سفر کنید و در هوای پاک، منظره‌ی بی‌نظیر استراحت کنید و با کالسکه‌های زیبا جزیره‌گردی کنید.

رسیدن به استانبول ساده است و شما در هر زمان می‌توانید همراه تور استانبول نوروز 97 باشید، اما بهتر است برای هفته‌ی دوم تعطیلات تا پیش از ۴ فروردین تور مناسب را خریداری کنید.

تور کوش‌آداسی نوروز

اگر به آرامش در تعطیلات نوروز فکر می‌کنید و به‌دنبال استراحت بی‌دغدغه هستید، با تور کوش آداسی نوروز 97 همراه شوید.

اینجا بهار واقعی است، هوایی دل‌انگیز با دمایی بین ۱۴ تا ۲۳ درجه، آفتاب درخشان و آبی آٰرام دریا بخشی از بهشت را روبه‌روی شما می‌گذارد.می‌توانید در این شهر قدیمی، تاریخی و البته ساحلی ترکیه اقامت کنید و نوروزی متفاوت داشته باشید.

برای این سفر بهتر است تعلل نکنید و در اولین فرصت پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور مناسب خود را بخرید. اینجا بهشت تفریح‌های آبی است و شما اگر بخواهید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را شروع کنید باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه خرید انجام داده باشید، تا در بهترین تاریخ سفر نوروزی با بهترین پرواز به کوش‌آداسی بروید و در بهترین هتل شهر اقامت کنید.

کوش‌آداسی را با هتل‌های ۵ستاره و لوکس می‌شناسند و گاهی وقت‌ها تعلل شما در خرید ممکن است امکان اقامت شما در این هتل‌ها را بگیرد.

البته آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تلاش کرده است که تا آخرین لحظه برنامه‌ی تور کوش‌آداسی نوروز 97 خود را به‌روز کند. بنابراین اگر هم‌اکنون به نتیجه نرسیده‌اید می‌توانید برای تعطیلات بعد از ۵ فروردین برنامه‌ریزی کنید.

به گزارش ویرلن؛ اگر مایل به سفر در آن تاریخ هستید، بهتر است تا پیش از پایان هفته‌ی اول تعطیلات تور خود را خریداری کرده باشید.مسافر این شهر ساحلی زیبا شوید و بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریح‌های آبی را در مجلل‌ترین هتل‌های ساحلی تجربه کنید.

تور دبی نوروز

بد نیست امسال بهار را با تابستان نزدیک کنید و مسافر تور دبی نوروز 97 شوید.

دبی، یکی دیگر از شهرهای ساحلی جذاب برای سفرهای نوروزی، همیشه از انتخاب‌های اصلی ایرانی‌ها برای تعطیلات است. شهری که شما را با دنیایی دیگر از تفریح، زندگی و حتی خرید روبه‌رو می‌کند.

در اینجا شما با همه‌ی اولین‌ها و برترین‌های دنیا آشنا می شوید و می‌توانید با همه‌ی آنها خاطره‌ای تکرار نشدنی بسازید.

برای تعطیلات نوروز کدام تور را انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید پیش از سال تحویل و در بهترین زمان سفر نوروزی، یعنی ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین مسافر دبی شوید، باید تا پیش از نیمه‌ی اسفند تور خود را انتخاب و خریداری کنید.

در این زمان شما می‌توانید بهترین خط‌های پروازی را انتخاب کنید و در ساعت مناسب به مقصد برسید و سپس در مجلل‌ترین و یا مناسب‌ترین هتل در دبی اقامت کنید. مطابق قوانین گردشگری شهروندان ایرانی فقط با ویزای امارات اجازه‌ی ورود به دبی را دارند و به همین دلیل اگر کمی در خرید تور تعلل کنید، ممکن است این فرصت را از دست بدهید و امکان سفر در نوروز برای شما پیش نیاید.

در زمان اقامت ایرانی‌ها هم‌زمان با تعطیلات نوروز، در دبی جشن‌های بزرگ نوروزی برگزار می‌شود و

فستیوال‌های غذا و خرید از مهم‌ترین جشنواره‌های بهاری هم در این زمان افتتاح می‌شود.

تور صربستان نوروز

امسال را کمی متفاوت شروع کنید و به یک سفر اروپایی بروید؛ تور نوروز صربستان 97 شما را به یکی از زیباترین شهرهای اروپا می‌برد که هم با دیدنی‌های تاریخی و معماری آن شگفت‌زده می‌شوید و هم از همنشینی با فرهنگ غرب و امکانات گردشگری.

طبق توافق دیپلماتیک، شهروندان ایرانی بدون اخذ ویزا می‌توانند برای گردش به کشور صربستان وارد شوند و از زیبایی‌ها و دیدنی‌های این کشور اروپایی لذت ببرند.

با توجه به اینکه تور صربستان نسبت به تورهای دیگر فراگیری کمتری دارد، اما علاقمندان به سفر معمولا هر مسیر تازه‌ای را به‌سرعت انتخاب می‌کنند و برای سفر به آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از پایان بهمن‌ماه نسبت به خرید تور اقدام و برای این کشور دیدنی برنامه‌ریزی کنند.

هم‌زمان با تعطیلات نوروز در شهرهای مختلف جشنهای کوچک و محلی بسیاری برپا میشود و البته مهمتر اینکه تخفیفهای زمستانه مراکز خرید بزرگ بلگراد، تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و شما می‌توانید از فستیوال‌های حراج خرید کنید.

تور قبرس نوروز

سفر به ساحل یک کشور اروپایی هم می‌تواند خاطره‌ای خوب از نوروز برای شما بگذارد، تور نوروز قبرس 97 فرصتی مناسب است که شما در هوایی خوب و آفتابی درخشان و به‌دور از شلوغی‌های تابستان به این کشور سفر کنید.

قبرس هم‌زمان با تعطیلات نوروز، سرمای زمستان را پشت‌سر گذاشته و با دمایی بین ۲۱ تا ۳۰ درجه، پذیرای میهمانان است. بهترین زمان سفر به قبرس همین تاریخ است که نه شلوغی‌های همیشگی را دارد و نه دمای خیلی گرم وسوزان.

برای تعطیلات نوروز کدام تور را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب این تور هم بهتر است تا پیش از پایان بهمن‌ماه خرید را انجام دهید، درست است که نیاز به ویزا نیست اما برای انتخاب بهترین هتل هر چقدر زمان بیشتری داشته باشید می‌توانید در مکان‌های مناسب و در هتل‌هایی با امکانات بهتر اقامت کنید.

خوشبختانه هم‌زمان با تعطیلات نوروز، جشن‌های ملی و سنتی هم در قبرس به‌راه است یکی از آنها روز ملی قبرس است که در روز پنجم فروردین برپا میشود و مهمترین جشن غیر مذهبی این کشور محسوب میشود.روز ملی مردمی این کشور یادآور استقلال این کشور از انگلستان است. در این زمان همه‌ی خیابان‌ها و مراکز در جشن و شادی و پایکوبی است و همه‌ی گردشگران هم میهمان این جشن‌ها هستند.

شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان شما را به کارشناس‌های گردشگری متصل می‌کند که با راهنمایی آنها بتوانید بهترین سفر را با مناسب‌ترین قیمت برای تعطیلات نوروز خریداری کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار