کولاک شدید مانع از بازگشایی اتوبان تهران -قم شد
کد خبر: ۹۸۸۹۲
تاریخ انتشار: 2018 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
 معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه پیش بینی می‌شود گره ترافیکی اتوبان تهران- قم ساعت 19 عصر امروز باز شود، گفت: خوشبختانه تلفات نداشتیم.

اکبر سلیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت اتوبان تهران – قم با توجه به شرایط جوی اظهار داشت: ریزش برف و کولاک همچنان در این محور در جریان است و متاسفانه گره ترافیکی تا به این لحظه باز نشده است.

وی ادامه داد: دلیل اینکه اقدامات راهداری منجر به بازگشایی ترافیک نمی‌شود کولاک بسیار شدید است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تاکید کرد:‌خوشبختانه تا به این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر به بار آمدن خسارت‌های جانی اعلام نشده است و تلفاتی نداشتیم.

سلیمیان با اشاره به توقف شش کیلومتری خودروها در اتوبان تهران - قم اظهار داشت: یکی از مشکلات ما این است که صف شش کیلومتری از خودروهای متوقف شده ایجاد شده که امکان تردد برای این خودروها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: البته سرنشینان این خودروها به راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی منتقل شده‌اند و گزارشی مبنی بر اینکه مشکل جانی برای این سرنشینان به وجود آمده باشد اعلام نشده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به مهمترین نقطه ترافیکی اتوبان تهران – قم گفت: منطقه حسن آباد گره‌ اصلی ترافیک اتوبان تهران - قم است.

سلیمیان با بیان اینکه دعا کنید راه‌های مسدودشده باز شود، گفت: پیش بینی می‌کنیم با انجام عملیات راهداری ساعت 19 عصر ترافیک تهران - قم باز شود.

ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار