مردم هرگونه خاموشی را به سامانه ۱۲۱ اعلام کنند
کد خبر: ۹۸۸۶۵
تاریخ انتشار: 2018 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و نزول رحمت الهی، این شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه و مدیریت و راهبری شبکه توزیع برق، با تمام توان و امادگی کامل نیروی‌های عملیاتی شرکت، نسبت به تامین برق پایدار مشترکان اقدام نموده است.

شایان ذکر است، در حال حاضر هیچ گونه مشکلی خاصی در روند تامین برق مشترکان وجود نداشته و تنها موارد محدودی از سقوط درختان در برخی کوچه‌ها و معابر بر روی شبکه‌ها و قطع موردی برق گزارش شده است.

ضمن پوزش، از شهروندان فهیم و هوشمند تهران تقاضا می‌شود با توجه به احتمال سقوط درختان بر روی تاسیسات برق رسانی و کابل‌های برق و احتمال قطع برق، ضمن رعایت نکات کامل ایمنی و حریم شبکه در هنگام برف روبی در صورت بروز هر گونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت‌های برق ۱۲١ منعکس و با بردباری این شرکت را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

همچنین به اطلاع شهروندان می‌رساند نیرو‌های اجرایی شرکت از ساعات اولیه بارش برف در شب گذشته در حال آماده باش بوده و نسبت به رفع هرگونه عیوب پراکنده ناشی از شرایط جوی شبکه برق رسانی اقدام کرده است.

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار