نجات جان اعضای یک خانواده از مرگ حتمی +تصاویر
کد خبر: ۹۸۷۶۳
تاریخ انتشار: 2018 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
ساعت ۲۳:۴۷ شب گذشته حادثه گازگرفتگی در ساختمان مسکونی در خیابان زمزم، خیابان شهید رضایی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۲۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

محمد هاشم طیبی‌نیا؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزام شده به محل حادثه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی پنج طبقه دارای ۵۰ واحد مسکونی، بنابر اظهارات همسایگان، اعضای خانواده ساکن در طبقه چهارم داخل واحد مسکونی بوده، اما پاسخگو نبودند.

وی ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی به سرعت جریان برق و گاز واحد مسکونی را قطع کردند و پس از ایمن‌سازی کامل و مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، به وسیله ابزار مخصوص در ورودی واحد مسکونی حدوداً ۶۰ مترمربعی را باز کرده و وارد محل حادثه شدند.
 

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان ابتدا در و پنجره‌های واحد مسکونی را باز کردند و پس از بررسی نقاط مختلف واحد مسکونی، یک خانم بیست و هشت ساله، یک مرد سی و پنج ساله و دو دختر بچه یک و نیم و چهار ساله که دچار گازگرفتگی شده و توان حرکت کردن نداشتند را به خارج از محل حادثه، انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیرو‌های عملیاتی در پایان، اعضای این خانواده چهار نفره را برای انجام معاینات پزشکی و اقدامات بعدی، تحویل امدادگران اورژانس دادند. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار