قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا+عکس
کد خبر: ۹۴۷۵۷
تاریخ انتشار: 2017 December 17    -    ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
 همانطور که تمام زنان خانواده سلطنتی از جمله کیت میدلتون به قوانین مد و فشن خانواده سلطنتی پایبند بودند، مگان مارکل نیز به عنوان عضو جدید این خانواده، باید قوانین بسیاری را رعایت کند. برخی از این قوانین در زمینه مد و زیبایی است که در ادامه تعدادی از مهمترین های آنها را برایتان آورده ایم.
 
آرایش طبیعی
 
اگر چه لباس هایی که اعضای خانواده سلطنتی به تن می کنند، رنگ هایی شاد و متنوع دارند اما آرایش آنها باید تا حد ممکن طبیعی باشد. به عنوان مثال زمانی که صحبت از سایه چشم، رژ گونه یا حتی رژ لب می شود، خانم های خانواده سلطنتی باید از رنگ های طبیعی آن هم در حد اعتدال استفاده کنند به طوری که صورت شان زیبایی طبیعی خود را از دست ندهد.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
موهای مرتب
 
یکی از بزرگ ترین قوانین مدی که خانواده سلطنتی باید رعایت کنند، مرتب بودن موهاست. در واقع موها همیشه باید مرتب و آراسته باشند، حتی زمانی که بر پشت سر به صورت دم اسبی بسته می شوند. 
 
از دیگر قوانین مهم، قد موهاست. به بیان دیگر موهای خیلی بلند در خانواده آنها جایی ندارد.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
ناخن های بدون لاک
 
حتما به دست های کیت میدلتون دقت کرده اید، ناخن های او همیشه به رنگ طبیعی هستند. در واقع از قوانین خانواده سلطنتی ست که ناخن ها باید رنگ طبیعی خود را حفظ کنند، به همین دلیل زنان این خانواده یا لاک نمی زنند یا از لاک های بی رنگ استفاده می کنند. بنابراین مگان مارکل باید با مانیکورهای متنوع ناخن هایش خداحافظی و به ناخن های طبیعی و ساده اش عادت کند.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
لاک صورتی کمرنگ
 
 در میان لاک ها، رنگ صورتی کمرنگ در خانواده سلطنتی قابل قبول است. در واقع این رنگ لاک، رنگ مورد علاقه ملکه است به طوری که در مراسم مختلف می توانید این رنگ را روی ناخن هایش ببینید.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
فرم ناخن
 
علاوه بر رنگ لاک ناخن، قوانین سختی در مورد فرم ناخن ها نیز وجود دارد. به عنوان مثال ناخن ها همیشه باید گرفته و سوهان زده و قد آنها نیز متوسط، یعنی نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند، باشند. در واقع اعضای خانواده سلطنتی بدون ناخن های مرتب و تمییز نمی توانند قصر خود را ترک کنند.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
کلاه در مراسم رسمی
 
تمام خانم های خانواده سلطنتی باید در مراسم رسمی کلاه به سر کنند. در واقع پوشیدن کلاه به ظاهر آنها حالتی رسمی و کلاسیک می بخشد.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
سفر با یک دست لباس مشکی
 
یکی از قوانین عجیب خانواده سلطنتی این است که همیشه باید در سفرهای خود یک دست لباس مشکی به همراه داشته باشند تا در مواقعی که با مرگ ناگهانی نزدیکان شان مواجه شدند، آن را به سرعت به تن کنند.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
گذاشتن تاج بعد از ساعت 6 عصر
 
تنها خانم های متاهل خانواده سلطنتی مجاز به گذاشتن تاج هستند. تاج آنها نیز باید در وسط و با زاویه 45 درجه روی سرشان قرار گیرد. علاوه بر آن، در مراسمی که در فضای باز برگزار می شود، خانم ها از ساعت 6 عصر به بعد می توانند کلاه خود را بردارند و تاج را جایگزین آن کنند.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
پوشاندن قفسه سینه
 
از قوانین دیگری که خانواده سلطنتی باید در لباس پوشیدن رعایت کنند، پوشاندن قفسه سینه است. اگر به لباس های زنان این خانواده نگاه کنید، می بینید که آنها معمولا لباس هایی پوشیده به تن می کنند. حتی اگر یقه لباس شان باز باشد، شالی روی آن می اندازند تا قفسه سینه شان را بپوشاند.
 
 قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
 

 
نپوشیدن لباس پوست
 
طبق مقررات، لباس خانواده سلطنتی نباید لوکس و گران قیمت باشد. به بیان دیگر، آن ها نباید با لباس های پوست جلوی عموم ظاهر شوند مگر در مناسبت های خیلی خاص. یکی از این مناسبت ها دیدار ملکه الیزابت از روس بود. البته این قانون در رابطه با پالتو صدق می کند و برای کلاه ایرادی ندارد.

قوانین مد در خانواده سلطنتی بریتانیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار