مرگ کارگر جوان درپی سقوط به چاهک آسانسور +تصاویر
کد خبر: ۹۴۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 12    -    ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
 ساعت 7:16 صبح روز گذشته کارگران ساختمانی متوجه سقوط کارگر جوان به داخل چاهک آسانسور شدند، با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله گروه امداد و نجات 16 مستقر در ایستگاه 64 آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در خیابان زعفرانیه، خیابان اعجازی، بلوار بهار اعزام شدند.

رامین نایب‌پور؛ رئیس ایستگاه 64 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ساختمان نیمه‌کاره 6 طبقه (دارای سه طبقه منفی)، کارگران مشغول کار بودند که ناگهان یکی از کارگران از طبقه اول به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد.

مرگ کارگر جوان درپی سقوط به چاهک آسانسور +تصاویر

مرگ کارگر جوان درپی سقوط به چاهک آسانسور

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص خود را به انتهای چاهک آسانسور رساندند و کارگر سی ساله که کاملاً بی‌هوش بود را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس رساندند.

رئیس ایستگاه 64 آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد کارگر جوان بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، هشدارهای ایمنی را به مسئولان کارگاه ساختمانی ارائه دادند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
خدایا خانوادش چیکار کنند نه بیمه ای دارن نه اینده ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار