پارک ممنوع جلوی درب خانه یک شهروند+عکس
کد خبر: ۹۰۶۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
پارک ممنوع جلوی درب خانه یک شهروند
پارک ممنوع جلوی درب خانه یک شهروند
برچسب ها: پارک ماشین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
2
6
كوچه يك مكان عموميه. اگر جلوي درب پاركينگ كسي نباشه هيچكس نميتونه مانع پارك خودرو بشه.پنچر كردن يا هر نوع آسيب به خودرو پيگرد قانوني داره. همين عبارتي كه پشت ديوار اين شهروند نوشته شده تهديد به ارتكاب جرمه و ميشه ازش شكايت كرد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
بله کوچه یک مکان عمومیه اما مطابق با قانون مدنی محاذات هر منزلی که حریم هر منزلی می شود یک حق قانونی از برای مالک همان منزل است و رانندگان محترم باید بدانند که اگر دوست ندارند جلو منزل آن ها ماشینی پارک کند پس خودشان هم رعایت کنند.
جمعیت زیاد ایران و وسایل نقلیه فراوان موجب مشکلات بسیاری برای ساکنین تقریبا همه شهرهای بزرگ شده است. به عنوان مثال ما ساکنین شهر قم از دست رانندگان بی مبالاتی که ماشین های خود را در هر مکان و کوچه ای پارک می کنند و اصلا توجه نمی کنند که شخصی که روی دیوار می نویسد پارک نکن حتما خودش ماشین دارد؛ به ستوه آمدیم و کم مانده به کوه و دشت فرار کنیم. به هر حال حریم هر خانه ای چه جلو درب پارکینگ و چه در مقابل منزل متعلق به همان منزل است هر چند ساکن آن منزل مالک حقوقی آن نیست ولی قانون مدنی و نیز شرع و عرف و اخلاق این حق را برای ساکن منزل قایل است و خودمان هم می دانیم!!!!
پاسخ ها
محمدی کارشناس ارشد دادگستری
| |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
حریم خانه همان چهار دیواری است که در آن ساکن هستید این مشکلات اگر شمارو روانه کوه دشت میکنه سریعا از شهر خارج و به روستای خویش رجعت کنید تا ضرر به دولت و اهالی شهر نرسانید.لطفا از این به بعد هم مطالعه داشته باشید و الکی به نفع خودتان قانون تصویب نکنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار