پای تلگرام به کارت عروسی هم کشیده شد +عکس
کد خبر: ۸۵۳۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
یک زوج خوشبخت ایرانی با چاپ کارت عروسی خلاقانه‌ای به شیوه‌ای امروزی‌تر از مهمانان برای شرکت در مراسم عروسی ‎شان دعوت کردند.

شاید این دغدغه خیلی از زوج‌های جوان باشد که مراسم‌شان را به شکلی متفاوت از دیگران برگزار کنند تا بتوانند مهم‌ترین اتفاق زندگی خود را هم برای دیگران و هم برای خود به یادماندنی‌تر کنند. در این میان یک زوج با الهام از فضای مجازی و اپلیکشن تلگرام حال و هوای مراسم خود را به اتفاقات امروزی نزدیکتر کردند و به شیوه‌ای متفاوت از مهمانان خود برای شرکت در مراسم ازدواج‌شان دعوت کردند.

در ادامه تصویری از این کارت عروسی جالب را مشاهده می‌کنید.
 
کارت عروسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
1
0
به اشتراک گزاشتن زندگی شخصی بر روی تلگرام و اینستا و این قبیل,صد در صد با فرهنگ ما بیگانه هست ,تمام این وسایل از غرب اومده و فرهنگشم غربی هست و در این مورد بخصوص اصلا با ما همخوانی ندارد,به شدت در حال حل شدن در فرهنگهای دیگر هستیم و این چه خوب چه بد,تبعات سنگینی برای افرادی دارد که نمیتوانند با این موضوع کنار بیایند,بسیاری از زندگیها دستخوش تغییرات اساسی شده,مخصوصا برای کسانی که ۱۰-۲۰ سال از زندگی مشترکشان گذشته و هنوز به نوعی جوان تلقی میشوند و با ورود این ابزارها دچار دوگانگی میشوند, به شخصه به عنوان یه مرد ایرانی همون زندگی سنتی خودمون روالبته قسمتهای مثبتشو میپسندم و علاقه ای به اشتراک گزاشتن لحطات خصوصی خانوادگی ندارم!!! حتی نوشتن اسم خانواده و نام بردن از اون تو اینترنت سخت هست برای من چه برسد به اشتراک گزاشتن,برا ماها کار سخت شده و یه جورایی از دور همخارج میشیم!!! اما بزار بشیم ما اینجوری حال میکنیم!!! و البته این حرفها به معنی زیر سوال بردن دیگرانی که اینچنین نیستند نخواهد بود!!! وفقط خواستم از تیپایی مثل خودم هم یادی کنم.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
کارت عروسی کاغذی با طراحی صفحه تلگرام عزیز دل. اشتراک گذاری چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار