رفتار عجیب خلبانان آمریکایی قبل از پرواز! +عکس
کد خبر: ۸۴۶۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
bato-adv
bato-adv
به گزارش روسیا الیوم  برای خلبانان روسی و آمریکایی به طورکلی علاوه بر معیارها و ویژگی های ظاهری، معیارهایی نیز وجود دارد که خروج از آن معیارها باعث توبیخ یا حتی انفصال از خدمت منجر می شود.

خلبان های آمریکایی قبل از پرواز روی زمین باند فرودگاه راه می روند و هرگونه خاشاک، شن و ماسه، چوب کبریت یا فیلتر سیگار را از روی زمین جمع می کنند تا مبادا به داخل موتر هواپیمایشان کشیده شود.
 
رفتار عجیب خلبانان آمریکایی قبل از پرواز
این درحالی است که خلبانان نظامی روس وقتی از آنها درباره این حساسیت خلبانان آمریکایی سوال می شود،  می گویند: هواپیمای جنگی که با ذرات شن و ماسه دچار مشکل شود، هواپیما نیست، پس این خلبان ها در زمان جنگ چکار خواهند کرد؟

آنها می گویند: هواپیماهای روسی از روی باند پرواز می کنند و موتورهایشان به نحوی پوشانده شده است تا ماسه و شن زمین باند را به داخل نکشند.

از سوی دیگر خلبان های آمریکایی نیز از این که خلبانان روسی به سادگی و بدون کمک، هواپیماهای جنگی خود را به پرواز در می آورند تعجب می کنند.

نکته جالب توجه فرودگاه های روسیه از نظر خلبانان آمریکایی، بیابانی و طبیعی بودن آن است به گونه ای که در این فرودگاه ها گیاه می‌روید و پرنده ها در آسمان آن پرواز می کنند بدون این که خلبانان روسی نگرانی داشته باشند.

نکته مهم تر این که خلبانان آمریکایی تاکید می کنند که هواپیماهای روسی ساخته شده اند که تانک پرنده باشند و هواپیماهای آمریکای ساخته شده اند تا از نظر دقیق و حساس بودن، ساعت پرنده باشند.

امری که باعث طرح این سوال می شود که آقای خلبان! کدام یک برای تو بهتر است: سوار تانک پرنده شوی یا ساعت پرنده ای که ستاره ها آن را در آغوش می‌گیرند؟
 
العالم
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
3
11
در تمام رویارویی هواپیماهای ساخت آمریکا و روسیه ، اولی برنده بوده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
11
اینها خدمه پرواز هستند و برای جلوگیری از FOD "Foreign object damage" قطعات فلزی، پیچ و مهره، قطعات بتن و سنگ ریزه و ....را هر روز پس از پایان پرواز ها از سطح باند و خزش راه ها جمع آوری می کنند.در نیروی هوایی ایران هم همین کار را می کنند. و این موضوع به تانک پرنده روسی که لقب ایلوشین 2 در جنگ جهانی دوم بود اصولا هیچ ارتباطی ندارد.
در حیطه تخصصی نباید نظرات عامیانه داد.
خوشبختانه همین امروز در نیروی هوایی کشور همزمان از پرنده های روسی و آمریکایی با هم استفاده می شود که بر حسب اتفاق پرنده های روسی یک نسل مدرنتر هستند و نه 8 سال جنگ را پشت سر گذاشته اند و نه 38 سال تحریم را، با یک پرسش ساده از خدمه و افسران فنی می توان پی برد کدام قابل اعتماد تر هستند و پایایی عملیاتی بیشتر دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
آفرین به حرف حساب
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv