اقدام وحشیانه باندمخوف برزیلی با دو نوجوان +تصاویر(16+)
کد خبر: ۸۴۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه اعدام وحشیانه دو نوجوان برزیلی را توسط یک باند جنایتکار این کشور در منطقه جنگلی " پورتو آلگره " نشان می دهد. این باند مخوف ابتدا " واگنر دا روسا " 17 ساله و پسر عموی 22 ساله اش را وادار به حفر دو قبر کردند و سپس بعد از شلیک چند گلوله، با ریختن بنزین آنها را در داخل قبرها زنده زنده سوزاندند.

تصاویر منتشر شده این دو نوجوان را که با خونسردی مشغول سیگار کشیدن و حفر قبر هستند نشان می دهد. چهار عضو این باند خطرناک نیز در حالی که در بالای قبرها ایستاده اند دیده می شوند. آنها پس از دقایقی به سمت دو نوجوان چند گلوله شلیک کرده و سپس با ریختن بنزین، آنها را در داخل قبر زنده زنده سوزاندند.
 




 
 
پلیس برزیل اکنون تحقیقات گسترده خود را در خصوص این حادثه هولناک آغاز کرده است. بنا به گفته پلیس این عمل وحشیانه پیامی از سوی این باند مخوف برای رقبای خود بوده است. سخنگوی پلیس برزیل گفت : " یکی از اعضای باند که با اسلحه بالای قبر ایستاده،  دستگیر شده است اما سایر اعضای این باند متواری هستند. احتمالا آنها عضو باندی با نام " ضد گلوله " (Anti-Bullet) هستند. این دو قربانی فاقد سوء سابقه بودند و هدف اعضای  باند از کشتن آنها ترساندن باند های رقیب محلی قاچاق مواد مخدر بوده است."
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
3
5
کلا امریگای جنوبی سنگین ترین خلافهای دنیا رو داره....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
5
6
اول چند گلوله به آنها شلیک کرده و سپس آنها را زنده زنده سوزاندند؟ اگه چند گلوله به آنها شلیک کردند که دیگه زنده نیستند که زنده زنده سوزانده شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
2
اینها رو نباید دستگیر کنند باید در لحظه دستگیری کلکشون رو بکنند چون دوباره آزاد می شن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار