پلنگ‌هایی که در جست‌وجوی آب خاکستر شدند +تصاویر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۳۱۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش مازندران می‌گوید: تا کنون چهار مظنون که دو نفر از آنها شکارچی سابقه‌دار هستند شناسایی شده‌اند. در انتظار حکم قضایی هستیم تا مراتب بازجویی انجام شده و عامل اصلی این جنایت به مقامات قضایی تحویل داده شود.
 
در حالی که چند روزی است انتشار تصاویر دلخراش از لاشه سوخته یک پلنگ مادر و توله‌اش که برای نوشیدن آب به چشمه‌ای در حوالی بهشهر نزدیک شده بودند،  سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده، ساعاتی پیش با انتشار خبر دستگیری این جنایت هولناک محیط زیستی همراه شد. خبری که رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران آن را تکذیب می‌کند.

کورس ربیعی، رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ضمن تکذیب خبر دستگیری عاملان سلاخی دو پلنگ بهشهر به تسنیم می‌گوید:  تا کنون چهار مظنون که دو نفر از آنها شکارچی سابقه‌دار هستند شناسایی شده‌اند. در انتظار حکم قضایی هستیم تا مراتب بازجویی انجام شده و عامل اصلی این جنایت به مقامات قضایی تحویل داده شود.
 



 

 هفته گذشته، شکارچیان متخلف، در اقدامی شرم‌آور، یک پلنگ مادر که به همراه توله‌ یک ساله‌اش برای نوشیدن آب به نزدیکی چشمه لب سنگ جنگل شهید آباد آمده بودند را هدف شلیک گلوله قرار داده، سپس پوست این گربه‌سانان ارزشمند را کنده و لاشه‌ها را به آتش کشیدند تا این پرسش را پیش بکشند که آیا جریمه 80 میلیون تومانی برای شکار پلنگ به اندازه کافی بازدارنده است؟

 
 
تسنیم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
9
بیچاره پلنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
5
هزار بار براتون کامنت گذاشتم بخدا جریمه مالی هیچ بازدارندگی نداره مطمئن باشید قیمت اون پوست پلنگ بی گناه بیشتر از جریمه اش است که این کار سبعانه را انجام می دهند تنها زندان و اون هم زندان بدون بخشش می تواند چاره ساز باشد یعنی حداقل 5 سال زندانی داشته باشد نه شش ماه و یکسال که طرف براش نصرفه و حتما بدون بخشودگی باشه که پیش خودش فکر نکنه بعد از گذراندن اندکی از حبس بخشودگی بهش می خوره و آزاد میشه و در کنار این مجازات حتما باید کار فرهنگی شود یعنی در سطح همان شهر که این جنایت اتفاق افتاده بنرهای بزرگ از پلنگهای کشته شده نحوه کشتن و عکس و مشخصات شکارچیان را نصب کنید برای عبرت دیگران که از ترس آبروشون هم که شده دست بردارند از این جنایات ... خدایا چقدر می تواند کسی قسی القلب باشه که حیوان بی گناه را با توله اش هنگام خوردن آب بکشد ؟؟؟ چقدر انسانیت از ما دور شده خدایا چقدر فاصله مان از تو زیاد شده رفتیم اعماق چاههای سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
4
آیا جریمه 80 میلیون تومانی برای شکار پلنگ به اندازه کافی بازدارنده است؟
معلومه که بازدارنده نبوده باید با خودشونم همین کارو بکنن و پوستشونو بکنن بعد اتیششون بزنن تا بفهمن چه حالی داره
پسرک فضول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
1
هیچ جمله یا کلمه ای این رفتار کثیف و شنیع غیر انسانی این انسان نماها را نمی تواند توصیف کند. اگر به اینها نام انسان را ندهییم به حیوانات جفا کرده ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv