توضیح مشایخی درباره حرف‌هایش درباره انتظامی
کد خبر: ۸۲۹۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 19    -    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
جمشید مشایخی در گفت و گوی اختصاصی با کانال برنامه «کات» به حواشی پیش آمده در جشن منتقدان و حرفهایش در مورد عزت الله انتظامی واکنش نشان داد و گفت:

- من دیروز حال جسمی خوبی نداشتم. می توانید از دبیر این جشن آقای گودرزی بپرسید. بارها به ایشان گفتم مرا از آمدن معذور بدارید چون حال جسمی ام مناسب نیست. بیمار هستم. اما دوستان اصرار داشتند حتما بیایم.

- اگر حرفی در مورد عزت الله انتظامی زدم، به هیچ‌ عنوان‌ تصور نمیکردم چنین حواشی ای به همراه داشته باشد. یک لحظه عصبانی شدم و آن حرفها را زدم. اگر میدانستم قرار است این همه ماجرا پیش بیاید محال بود چیزی بگویم. درست است که در این سینما همه زحمت کشیده اند و فقط یک نفر زحمت نکشیده، اما من راضی نیستم احدی به انتظامی بی احترامی کند.

- در این جشن من حرفهایی زدم و رفتم. بعد دو جوان روی سن آمدند و حرفهایی در مورد حرفهایم زدند. خوب، تمام شد رفت. آن دو جوان هم لزومی نداشت چیزی بگویند. حالا گفتند. تمام شد ماجرا. ادامه دادن ندارد. اینکه به یک ماجرا هی دامن بزنیم چه فایده ای دارد؟ واقعا از به وجود آمدن این حواشی ناراحتم.

- شنیدم چند سایت در واکنش به حرفهای من به آقای انتظامی بد گفتند. خیلی غمگین شدم. کاش مثل این چند دهه دیشب هم سکوت میکردم. راضی نیستم احدی به ایشان بد بگوید.

- حرفهای من در مورد ایشان حرفهای شخصی من بود، رابطه ی خودمان است. یک لحظه عصبانی شدم و چیزی گفتم که نباید میگفتم. حالم‌ خوب نبود. باید سکوت میکردم. حالا خواهشا کسی دیگر این ماجرا را ادامه ندهد. کسی هم از حرفهای من بر علیه ایشان سو استفاده نکند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
6
میدونم چاپ نمیکنین ولی خودتونم بخونین بد نیس. این درست نیس که یه نفر چنین جایی به همکار چندین ساله اش هر چه خواست بگه بعد اسمشو بیماری بذاره. شخص بیمار رنجور و ناتوانه. جناب مشایخی اونقدر توانمند و با حرارت از گذشته و حال حرف زد که تمام متانت خودشو زیر سوال برد. حال و روز هنرمندان قبل از انقلاب بنا بر وضعیت اون دوره بوده که میشه گفت تقریبن برای همه شون اینجوری بوده حالا این دیگه گفتن نداره و به قول معروف پته رو اب ریختن نداره. از کسی به نام مشایخی این حرفا رو شنیدن نداره. ادم فکر میکنه شاید از روی منظور خاصی این حرفا گفته شده.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
14
من یه پدر پیر دارم هم سن و سال آقای مشایخی میفهمم ایشون چی داره میگه. آدم که پیر میشه زودرنج میشه تحملش کمتر میشه حساس تر میشه بعضی وقتا کنترلشو از دست میده و حرفایی میزنه که بعد پشیمون میشه
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
آقای مشایخی چند وقته که دیگه آن متانت قبلی رو نداره و از حرفهای دم انتخابات تا این مسائل جدید نشون میده ایشون نیاز به استراحت دارند
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
برخی هنرمندان وقتی سنشون بالا میره احساساتشان بصورت خاصی عیان میشود بی پروا تر حرف میزنند . طرز پوشش و لباسشان مطابق سنشان نیست و موها و چهره شان حتما میبایست با انسانهای دیگر متفاوت باشد ... احساس میکنم آخرین تلاشهای انسانی است برای زنده ماندن در دریای متلاطم بازار آشفته تبلیغات و هنر ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار