معرفی برترین های جشن بزرگ منتقدان سینمایی
کد خبر: ۸۲۸۱۸
تاریخ انتشار: 2017 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
 یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی عصر امروز پنجشنبه ۲۶ مرداد در محل سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود. طبق اعلام قبلی مقرر شده بود این مراسم ساعت ۱۹ آغاز شد و 21 ساعت ادامه دارد
در این مراسم که اجرای آن را فرزاد حسنی برعهده دارد جوایز نامزدها در بخش های مختلف اهدا می شود. دبیری این جشن امسال برعهده جعفر گودرزی بود.

مراسم ساعت ۱۹:۴۷ با قرائت قرآن آغاز شد. فرزاد حسنی مجری مراسم با ذکر نام منتقدان فقید سینمای ایران از حاضران خواست یک صدا آنان را تشویق کنند. همچنین در این مراسم یاد شهید حججی گرامی داشته شد. در ادامه با پخش کلیپی از علی معلم منتقد و نویسنده سینمایی که سال گذشته درگذشت، یاد شد و آذر معماریان همسر وی روی سن درباره همسرش سخن گفت.

در ادامه مراسم جایزه بخش موسیقی متن فیلم اعلام شد که دیپلم افتخار بھترین موسیقی متن جشن یازدھم به ستار اورکی برای ویلایی ھا رسید. اورکی جایزه خود را به علی معلم اهدا کرد.

جوایز بخش موسیقی

تندیس بھترین موسیقی متن جشن یازدھم به سهراب پورناظری برای رگ خواب رسید. پورناظری در سخنانی گفت: این اولین جایزه سینمایی من و پرارزش ترینش است. باید تشکر ویژه از حمید نعمت الله بکنم.

جایزه بهترین طراحی صحنه و لباس

تندیس بھترین طراحی صحنه و لباس جشن یازدھم به بهزاد جعفری طادی برای ماجرای نیمروز رسید.

در این بخش از مراسم کلیپی برای تجلیل از جمال امید پخش شد. فریدون جیرانی فیلمساز امروز و منتقد و نویسنده دیروز درباره جمال امید سخنانی را مطرح کرد. همچنین جواد طوسی رییس انجمن منتقدان از لزوم احترام به منتقدان و استمرار آن گفت و از مدیران سینمایی، منتقدان و دبیر جشن یازدھم تشکر کرد.

جوایز بخش چهره پردازی

دیپلم افتخار بھترین چھرہ پردازی به ایمان امیدواری برای خفگی رسید.

تندیس بھترین چھرہ پردازی به محسن دارسنج برای ماجرای نیمروز  رسید. دارسنج گفت: جایزه ام را به شهید محسن حججی تقدیم می کنم که کیلومترها دورتر رفت تا ما اینجا جشن بگیریم.

جوایز بخش تدوین

دیپلم افتخار بهترین تدوین به سجاد پهلوان زاده برای فیلم ماجرای نیمروز رسید.

تندیس بهترین تدوین به بهرام دهقانی برای فیلم های نگار و خفگی رسید.

با حضور رخشاں بنی اعتماد و مهرزاد دانش، مراسم بزرگداشت فرید مصطفوی برگزار شد. بنی اعتماد، مصطفوی را از فیلمنامه نویسانی دانست که تداوم حرفه ایش زبانزد است.
 
این خبر تکمیل می شود...
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار