ناپدید شدن ملیکای ۱۸ ماهه در مشهد +عکس
کد خبر: ۸۱۰۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
پلیس مشهد در جست و جوی دختر 1.5 ساله ای است که چند روز قبل هنگام بازی در محل زندگی اش گم شد.
 
این دختر 1.5 ساله که ملیکا نام دارد ظهر روز حادثه به همراه خواهرش در حال بازی در خیابان رسالت 91 مشهد بود که دیگر به خانه بازنگشت. با گزارش پدر این کودک به پلیس، تحقیقات برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.
 
ناپدید شدن ملیکای ۱۸ ماهه در مشهد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
1
4
ظاهرا در مشهد ما با چندين باند حرفه اي كودك ربا مواجهيم كه خيلي از بابت ربودن بچه ها سر كيفن!
بهترين راه رديابي اين گروه ها در ابتدا نصب دوربين هاي مخفي است در كليه پارك هاي مشهد و به خصوص حرم امام رضا به تعداد فراوان و در زواياي مخفي! طوري كه كليه صحن هاي حرم در تيررس دوربين باشند!
ديگر اينكه براي مدتي محله هايي كه در جوار خرابه ها هستن يا مدارسي كه در امتداد خرابه ها هستن مورد رصد قرار بگيرند! اين احتمال وجود دارد كه اين باندها با باندهاي بين المللي از طريق افغانستان در تعامل باشند! البته اين فقط يك احتمال است! اما آمار ربايش كودكان در مشهد و توابع به طرز شگفت انگيزي بالاست!!! تعجب مي كنم چرا براي كسي جاي سوال نيست! لطفا به پدر و مادرها مراقبت از كودكان را و عدم غفلت از آنان را يادآوري فرماييد! با توجه به اينكه افغانستان گذرگاه حمل موادمخدر با ايران است و كلا مرزهاي شرقي ايران از شمال تا جنوب هميشه دردسر ساز هستند بايد شهرهاي مجاور و مرزها را بسيار با دقت رصد كرد و از جابجايي بچه ها و نوجوان ها با سند و مدرك معتبر مطلع بود!
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
9
مگه میشه یه بچه 1.5 ساله را به حال خودش رها کرد تا بازی کنه!!؟؟ مگه میشه بچه 1.5 ساله خودش به خونه برگرده!!؟؟
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
9
بچه یک سال و نیم تنهایی تو کوچه؟؟؟؟
عجب پدر و مادر بی خیالی.
فانوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
10
آخه بچه ی یک و نیم ساله تو خیابون چه غلطی میکرده؟ مثل اینکه خوشون اومده با عواطف و احساساتن مردم بازی بشه یا اینکه واقعا همینقدر بی مسئولیت هستن والدین که دم به دقیقه میبینند و میشنوند که اینهمه بچه دزدی های هولناک و اینهمه جرم و جنایت داره اتفاق می افته،با این وجود،بچه ی یک و نیم ساله!!!! را ول کردند توی خیابون؟ خب که چی بشه؟ که عکس و فیلمش در فضای مجازی پخش بشه . پدر مردم دربیاد از غصه خوردن؟ بسه باب جمع کنید دیگه این بساطتتون رو.هرچیزی حدی داره! بچه نگهداشتن بلد نیستین چرا میارین؟ اون طفل معصوم ها چه گناهی کردن آخه که تاوان بیفکری شماها را باید پس بدن؟
مامور نیروی انتظامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
1
عزیزان امنیت در استانهای شرقی به شدت افت کرده مراقب بچه هایتان باشید کم جنازه بدون کلیه پیدا نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار