دوربین‌های گره‌گشا در پرونده قتل «آتنا»
کد خبر: ۸۰۰۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 22    -    ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
در دو سمت قتلگاه «آتنا»، دو دوربین مداربسته وجود دارد که پیاده‌رو و دستفروش‌ها را می‌توان در آنها دید.
 
همین دو دوربین کافی بود تا ظن مأموران به مرد رنگرز قوی شود. چرا که در یکی از دوربین‌ها که چرخشی است، زمان جدایی آتنا کوچولو از پدر و حرکت به سمت خانه‌شان دیده می‌شود و در دوربین ثابت فروشگاه اسباب‌بازی‌فروشی هیچ اثری از دخترک نیست در حالی که همزمان با وی دو دختر حضور داشته‌اند که در هر دو دوربین دیده می‌شدند.

همین نشان می‌داد که دختربچه در فضای بین این دو دوربین که در فاصله 30 متری از یکدیگر قراردارند، ناپدید شده و هیچ مغازه یا خانه‌ای جز در جولانگاه مرد رنگرز وجود نداشت که آتنا کوچولو داخل آن برود.

اما در روزهای نخست خانواده آتنا کوچولو باور نداشتند که این مرد زن و بچه‌دار بتواند توطئه شومی برای قتل دخترشان طراحی و اجرا کرده باشد تا اینکه مشخص شد اسماعیل در دو پرونده قتل دیگر نیز مظنون بوده که تاکنون به قتل یک زن در سال 91 اعتراف کرده است.

 
روزنامه ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
5
مگه قراره خانواده مقتول تشخیص بدهند قاتل را ؟؟؟؟؟؟ دوربینها واسه این نصب شده که امنیت برقرار شود خود پلیس باید همان روز اول بعد از دیدن فیلمها این مسئله را متوجه می شد
اسماعیل
|
United States
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
4
عملکرد پلیس بسیار ناشیانه بوده است. براحتی میتوانستند از طریق دوربینها معما را حل کنند ولی نتوانستتد. اگر قاتل در باره بشکه حامل جسد به همسر خود از زندان زنگ نزده بود و آنها نیز جریان را به پلیس نگفته بودند احتمالا پلیس هرگز نمیتوانست قاتل را پیدا کند.
آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
بنظر من باید به فرمانده انتظامی اردبیل نشان لیاقت بدهند که پ از گذشت 23 روز و با وجود دوتا دوربین نتوانستند قاتل را پیدا کنند !!!
تازه اگر برادر و همسر قاتل جای جسد را معرفی نمیکردند ، معلوم نبود پلیس جسد را پیدا میکرد !!
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
میشه گفت قا تل خودش، خودش رو لو داده...!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار