آب معدنى هاى جلوى مغازه‌ها را نخرید
کد خبر: ۷۸۶۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 08    -    ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: سلامت آب معدنى هاى در معرض نور آفتاب مورد تاييد نيست.

نسترن محمدى رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی ؛  با اشاره به اينكه با شروع فصل گرما مصرف برخى نوشيدنى ها و مواد غذايى افزايش پيدا مى كند، گفت: در فصل تابستان به دليل افزايش دما خريد و مصرف آب معدنى ها افزايش پيدا مى كند.

وى با بيان اينكه به منظور حفظ سلامتى بايد برخى نكات را مورد توجه قرار داد، عنوان كرد: به مردم توصيه مى كنيم هنگام خريد موادغذايى و نوشيدنى ها به برخى نكات درج شده بر روى محصول توجه كنند .

محمدى افزود: محصولاتى كه بر روى آن ها درج شده كه بايد در جاى خشك و خنك نگهدارى شوند نبايد در معرض نور آفتاب و حرارت به خصوص در فصل گرما قرار گيرند زيرا در اين صورت سلامت اين موادغذايى و نوشيدنى به خطر مى افتد.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو با اشاره به سلامت آب معدنى هايى كه در برابر آفتاب قرار مى گيرند، بیان كرد: سلامت آب معدنى هايى كه در جلو فروشگاه ها در برابر آفتاب قرار دارند مورد تاييد سازمان غذا و دارو نيست.
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
4
خوب چه جوری بفهمیم آب معدنی که از توی یحچال به ما میدن قبلا" روزه ویا ساعتها درمعرض تابش آفتاب قرار نداشته؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
تمام نوشیدنی ها از درب کارخانه که خارج مشوند، (در زمان حمل و نقل) در معرض نور آفتاب قرار دارند. تمام مقازه دار ها هم جای کافی ندارند و بطری ها را در کوشه ای از پیاره رو قرار میدهند. ویترین یخچال ها هم که نوشیدنی ها درون آنهاست هم از نور خورشید در امان نیست.
کلا نخوریم بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار