خارج کردن تومور 6 کیلویی از بدن خانم 44 ساله
کد خبر: ۷۸۴۲۹
تاریخ انتشار: 2017 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
محمدرضا چاووشی‌نژاد عصر امروز از خارج کردن تومور حجیم از بدن بیماری در بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: خانم 44 ساله با شکایت درد شدید و نفخ در ناحیه شکم به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد و پس از انجام آزمایشات متعدد و بررسی‌های لازم، با تشخیص توده بسیار بزرگ شکمی بستری شد.

وی افزود: براساس گفته‌های این بیمار، پزشکان 12 سال پیش از وجود توده‌ای در شکم وی خبر دادند ولی بیمار دردهای ناشی از وجود این تومور را مشکلات گوارشی تلقی می‌دانست و به دلیل مشکلات اقتصادی و پرداخت هزینه‌های درمانی نتوانست بیماری‌اش را پیگیری کند.

این متخصص زنان و زایمان تصریح کرد: پس از تلاش دوساعته این تومور حجیم از بدن بیمار با موفقیت خارج شده و حال عمومی بیمار مساعد است.

چاووشی‌نژاد با بیان اینکه معمولا فیبروم‌ها سه نوع هستند که هر کدام علائم خاصی دارند، اظهار کرد: گاهی توده چندان بزرگ می‌شود که تمام حفره شکمی و اندام‌های دیگر را درگیر کرده و عوارض متعددی برای بیمار ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: درمان این بیماری در سنین مختلف، متفاوت است و در بعضی مواقع با توجه به شرایط بیمار دارو درمانی ارجحیت دارد.

این متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه گروه پزشکی زنان بیمارستان ولی‌عصر (عج) قادر به انجام تمامی اعمال جراحی بزرگ هستند، اظهار کرد: این امر سبب می‌شود تا بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند معالجه خود را به تأخیر نیندازند.

وی در پایان گفت: این بیمار با استفاده از بیمه تأمین اجتماعی و به‌طور رایگان در بیمارستان ولی‌عصر(عج) تحت جراحی قرار گرفت.

به گزارش فارس، این تومور خارج شده از بدن بیمار 6 کیلوگرمی بوده است. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار