۳گم شده آتش سوزی برج لندن ایرانی هستند +عکس
کد خبر: ۷۶۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
روزنامه تلگراف لیستی از ساکنان گمشده برج گرنفل پس از حادثه آتش سوزی دو شب پیش منتشر کرده است. در این لیست چند نام و تصویر به چشم می خورد که گمان می‌رود ایرانی باشند  

- حمید کنی؛ ۶۱ساله
- صابر ندا؛ ۵۷ساله
- علی یاور جعفری؛ ۸۲ساله

▪️حمید کنی مرد ایرانی 61 ساله‌ای است که در طبقه پانزدهم برج گرنفل زندگی می‌کرده و نام وی در لیست مفقودین حادثه آتش سوزی روز گذشته غرب لندن قرار دارد.

▪️حمید علی جعفری درباره پدرش علی یاور جعفری 82 ساله می‌گوید: پدرم از صبح زود که خانواده برای فرار از آتش تلاش می‌کردند دیگر دیده نشده است. او با مادر و خواهرم در آسانسور بودند. مادرم می‌گوید وقتی آسانسور به طبقه دهم رسیده دود زیادی داخل آن بوده است. پدرم نمی‌توانست درست نفس بکشد. از آسانسور بیرون رفته و بعد درهای آسانسور بسته شده و تا طبقه همکف دیگر توقفی نداشته است.

پسر علی یاور جعفری سعی کرده دوباره داخل برود و پدرش را پیدا کند و نجات دهد اما پلیس و نیروهای امدادی محوطه را بسته بودند و دیگر به او اجازه ندادند داخل برود. خانواده جعفری در هیچ بیمارستانی هم نتوانستند پدرشان را پیدا کنند./تلگراف

▪️خانواده صابر ندا، پدر مصدوم حادثه آتش سوزی که از همسر و پدرش خواست از آتش فرار کنند اما خودش مجروح شده بود و نتوانست آنها را همراهی کنند درخواست جستجو برای یافتن وی را دادند.

صابر ندا و همسر و پسرش در طبقه آخر برج گرنفل زندگی می‌کردند. و وقتی آتش به طبقات بالا زبانه کشید در خانه‌شان بودند. خانواده صابر می‌گویند وقتی آنها، شکیلا همسرش 45 ساله و فرهاد پسرش 24 ساله از بین آتش فرار می‌کرد او به دلیل اینکه مجروح شده بود نتوانست با آنها برود.

آخرین باری که صدای صابر ندا شنیده شد به ساعت 2:20 دقیقه زمان حادثه برمی‌گردد که با اقوامش تماس گرفته و به آنها گفته ساختمان آتش گرفته و هیچ کمکی وجود ندارد.

صابر ندا که نام شناسنامه‌ای وی محمد است آخرین بار ساعت 3:30 صبح همراه همسر و پسرش بوده اما پس از آن دیگر دیده نشده است
 
۳گم شده آتش سوزی برج لندن ایرانی هستند +عکس 
 
خبرآنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طلبه نو اندیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
1
واقعه دردناکه به خانواده هاشون تسلیت میگم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار