صف برای گرانترین همبرگر در تهران+عکس
کد خبر: ۷۱۱۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 24    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

دنیای لاکچری دنیایی عجیبی است اگر خلاقیت داشته باشی می توانی هر چیزی را لاکچری کنی و با تزئینات و بکار بردن موادی خاص محصول خود را با قیمت بسیاربه قشر ثروتمند جامعه عرضه کنی.

حالا یک همبرگر فروشی در تهران همبرگر گران خود را معروف به ساندویچ لا کچری 250 هزار تومانی ارائه می دهد.

طبق صحبتهای صاحب امتیاز این همبرگر گران قیمت، این ساندویچ عجیب و مقوی نه تنها زیبایی خاصی دارد بلکه بسیار سبک می باشد که توانایی هضم ساندویچ را بالا می برد. اما کسانی که می خواهند این ساندویج را امتحان کنند البته اگر درآمدشان جوابگوست باید یک روز قبل سفارش آن را به رستوران اطلاع رسانی کنند تا مواد لازم ساندویچ ازجمله خاویار , تخم ماهی که می بایست تازه و مربوط به تولید همان روز باشد را تهیه کنند . صاحب این همبرگر فروشی در مورد ساندویچ گران قیمت خود می گوید: ما قیمت ساندویچ را فقط به خاطر لاکچری بودنش در نظر نگرفته ایم بلکه تمام اجزای همبرگر خاص و منحصر به فرد است.

همبرگر گران قیمت معروف به ساندویچ لاکچری 250 هزارتومانی در تهران توسط یک مرد ایرانی آمریکایی درست می شود و به دلیل محتویات ساندویچ لاکچری، بچه پولدارهای تهرانی برای آن صف کشیده اند.

همبرگر گران قیمت 250 هزار تومانی یکی از عجیب ترین ساندویچ های موجود در ایران می باشد. به قول سازنده همبرگر این یک ساندویچ لاکچری است به همین دلیل قیمتش بالاست.

 
 
جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
23
میشه اسم وفامیل افراد تو صف رو عمومیش کنید ببینیم چند درصدش از افراد معمولی پولدار جامعه ن چند درصدشون آقازاده؟؟
حسین سنجری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
10
همین اقایان وخانم هایی که پول یا مفت را برای این چیزها هزینه می کنند برای هزینه تحصیل و درمانشان کلی نق می زنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
4
در این جامعه افرادی هستند که استخوان ها رو از قصابی یا اضافات مرغی را از پروتءین فروش ها تهیه می کنند و برای خانوادشون غذا تهیه میکنند...همبرگر لاکچری نوش جانتان باشد
ماهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
0
ما که در بین خانواده های ثروتمند اصل و نصب دار اطرافمون ندیدیم برن همچین پول یامفتی واسه یه همبرگر 15 تومنی بدن و بخوان اینجوری خودنمایی کنن. خودمونم که شکر خدا دستمون به دهنمون میرسه ولی تو خواب شبمون هم نمیریم 250 تومن واسه جنس 15 تومنی هزینه کنیم تا فروشنده پشت دخلش از فرط خنده به ریش ما ریسه بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار