آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی
کد خبر: ۷۰۹۶۰
تاریخ انتشار: 2017 April 21    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
هفته پنجم از اکران فیلم های نوروزی با توجه مخاطب به فیلم های کمدی ادامه یافت. در این هفته فیلم های اجتماعی هم رونق بهتری پیدا کردند و فیلم «سه بیگانه» بدون هیچ تبلیغی توانست به مرز 2 میلیارد فروش برسد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: در این هفته فیلم های اجتماعی رونق بهتری داشتند. فیلم «یک روز بخصوص» به فروش 1 میلیاردو 55 میلیون رسید. فیلم «آباجان» نیز به فروش 1 میلیارد و 240 میلیون تومان دست یافت.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «سه بیگانه» گفت: این فیلم بدون هیچ تبلیغاتی به اکران خود ادامه می دهد و تاکنون به فروش 1 میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده که ظرف روزهای بعد به فروش 2 میلیارد رسید.

فیاض هوشیار پارسیان درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: فیلم در تهران فروش 2 میلیارد و 275 میلیون تومانی را تجربه کرد و در شهرستان به فروش 1میلیارد و 30 میلیون ترسید و در کل فروش فیلم به 3 میلیارد و 315 میلیون تومان رسیده است.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف»دهمین هفته نمایش خود را سپری می کند و در تهران به فروش 9 میلیارد و 150 میلیون و در شهرستان به 5 میلیارد و 200 میلیون رسید که در کل به فروش 14 میلیارد و 350 میلیون تومان دست یافت.

وی درباره «گشت 2» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش 7 میلیاردو 700 میلیون تومان و در شهرستان به 5 میلیارد و 450 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم 13 میلیارد و 150 میلیون تومان دست یافته است.
 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار