پرتقال‌ های ایرانی در انبار‌ها فاسد شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۹۱۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 03    -    ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به ورود مرکبات قاچاق به میادین میوه و تره‌بار کنار پرتقال وارداتی گفت: بخش زیادی از مرکبات باغداران شمال کشور در انبار‌ها فاسد یا به کارخانه‌های افشره‌گیری فرستاده شده یا زیر درخت باقی مانده است.
 
حسین مهاجران اظهار کرد: آمار دقیقی درباره میزان از بین رفتن پرتقال داخلی ذخیره‌سازی شده برای شب عید وجود ندارد، اما بخشی از این محصولات دور ریخته شده یا برای افشره‌گیری به کارخانه فرستاده شده است.

وی افزود: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن مرکبات در سال جاری در شمال کشور تولید شده، اما نمی‌توان به‌صورت مشخص اعلام کرد که چه‌میزان از مرکبات باغداران دور ریخته شده، زیر درخت باقی مانده، در انبار‌ها فاسد شده یا درنهایت از بین رفته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار درباره مناطقی که محصول آن‌ها از بین رفته است، گفت: بخش عظیمی از مرکبات موجود در استان مازندران که برای عرضه در ایام پایانی سال در نظر گرفته شده بود در انبار‌ها باقی‌ماند و دور ریخته شد یا برای گرفتن افشره و آبگیری به کارخانه ارسال‌شد.

پرتقال قاچاق ۱۰ هزار تومانی در بازار

وی در ادامه درباره قیمت فعلی مرکبات اظهار کرد: فضای شب عید هنوز در قیمت‌های میوه، مشاهده می‌شود به‌طوری که سیب و کیوی در بازار گران است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: هر کیلوگرم کیوی با توجه به اینکه در سال گذشته تولید آن کاهش یافته بود اکنون ۴ هزار تومان تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب باکیفیت ۴ تا ۶ هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد.

وی افزود: هر کیلوگرم پرتقال والنسیای مرغوب جنوب نیز ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال وارداتی و قاچاق ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران تأکید کرد: پرتقال‌های قاچاق کنار پرتقال‌های قانونی در بازار به فروش می‌رسد و اکنون در میادین مرکزی میوه و تره‌بار نیز توزیع می‌شود.
 
تسنيم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
3
0
تابناک جان چرا نیمه پر لیوان رو نمیبینی عوض پرتغال های مصری که خودت چند وقت پیش خبر وارداتش رو داده بودی همشون فروش رفته و خدا روشکر اون ها فاسد نشدن حالا این وسط چند تن پرتغال ایرانی و چند باغدار ضرر کردن که مهم نیست دیگه باز باغ دارهای مصری سود کردند آره تابی جون نیمه پر لیوان رو ببین آره!!!!!
باقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
1
1
نه خود خوری نه به کس دهی ... گنده کنی به سگ دهی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
1
2
آقای مهاجران ظاهرا شما در عهد بوق زندگی میکنید . زیرا با یک فراخوان از باغداران موجب بدست اوردن امار قریب به دقیق میشود ولی شما و برخی دیگر چنان بوق و کرانی براه انداختید که کذب بدن خیلی از ادعاها برای مردم مسجی شده . روزی که پرتقال را به قیمت گزاف میفروختید اون روز خبری از مصاحبه های اتشین خبری نبود . همانگونه که ظرفیت زودهای کلان را دارید یکسال نیز به سود کم قانع باشید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv