ایده ای جالب برای هدایای نوروزی
کد خبر: ۶۶۳۷۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
bato-adv
bato-adv
چگونه می توانیم با هدایای نوروزی قدمی در فرهنگ سازی درجهت حفظ کره زمین برای فرزندانمان برداریم؟ اکوسبدکو اولین و تنها برند ثبت شده در زمینه طراحی و تولید بافته های گیاهی (محصولات حصیر طبیعی) با رویکرد مدرن و کاربردی سازی آن هاست. این برند تنوع خوبی از سبدهای هدیه را در محصولات خود معرفی کرده که ...

 
 
   اکوسبدکو اولین و تنها برند ثبت شده در زمینه طراحی و تولید بافته های گیاهی (محصولات حصیر طبیعی) با رویکرد مدرن و کاربردی سازی آن هاست. این برند تنوع خوبی از سبدهای هدیه را در محصولات خود معرفی کرده که البته مورد استقبال برخی شرکت ها و سازمان ها برای بسته بندی هدایای نوروزی کارمندانشان قرار گرفته است.
 
 

همچنین قنادی ها و فروشگاه های عرضه خشکبار نیز از سبدهای فانتزی و طبیعی به شکل های برگ، بته جقه، ستاره، قلب و بامبو برای بسته بندی با کیفیت شیرینی و آجیل و شکلات کادویی خود استفاده می کنند.

استفاده از این سبدهای باکیفیت و طبیعی، علاوه بر توجه دادن مخاطبان به موضوع محیط زیست، وسیله ای زیبا و دوست داشتنی به آنها هدیه می کند که می تواند در منزل مورد استفاده های مختلف قرار گیرد و یا حتی مجددا برای تقدیم هدیه به دیگران استفاده شود؛ بر خلاف سایر بسته بندی هایی که پس از دریافت دور ریخته می شوند.
 
 

سبدهای هدیه در انواع دسته دار، تاشو یا شیبدار و با مواد اولیه گوناگونی چون شاخه های درخت بید، برگ های نخل یا نی باتلاقی تولید می شوند.
 
خوشبختانه این برند با اخذ نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دارای فروشگاهی اینترنتی است که در آن سفارش آنلاین یا تلفنی امکان پذیر بوده، سرویس ارسال به سراسر کشور نیز مهیاست؛ بنابراین با مراجعه به سایت و ملاحظه تصاویر و مشخصات دقیق هر محصول، می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب و آن را درب منزل دریافت کنید.
 
 

02122975019

09109875989
 
 وبسایت سبدکو: www.sabadco.com
 
 کانال تلگرام سبدکو: https://telegram.me/sabadco_com
 
 صفحه اینستاگرام سبدکو: https://www.instagram.com/sabadco_com
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
من از محصولات استفاده كردم كيفت عالى و قيمت بسيار مناسبى هم دارند
خوره اینترنت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
به نظرم خیلی خوبه که یک عده به فکر محیط زیست بی سامان و انبوهی از پسماندهای مخرب کره زمین هستن اونم به این زییییبایی فقط امیدوارم واقعا تلاش کنن تا بتونن این موضوع رو جابندازن نه اینکه فقط نمایشی باشه
نرجس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
اینطور که از تصاویرشون پیداست کارهای خیلی با کیفیتی هستن کاش تو یکی از این سبدا یه هدیه حسابی دریافت کنم :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
ایده های کارافرینان که باعث اشتغال ایرانی و ارایه سلیقه ایرانی میباشد بسیار قابل تقدیر است. من خودم از اینجا خرید کردم و راضی ام
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
من تو سايتشون رفتم خيلي چيزاي جالبي داره! چند تا محصولشونوم براي عيد انتخاب كردم چون جنساشون هم ايراني و هم شيكن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
عالیه .بجای شکلات کادویی توی این سبداشکلات کادو بدیم میشه از سبدش هم استفاده کرد.ایده خوبیه حتما استفاده می کنم قیمتش هم حساب کردم مناسبه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv