مجسمه های سیمی؛ هشداری برای طبیعت در معرض خطر
کد خبر: ۶۴۵۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 14    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
خلق مجسمه‌های زیبا، پر انرژی و اسرارآمیز از اشیا و وسایل دور ریختنی، بخشی از اعتقاد هنری من است و بدون گفتن کلمه ای، با صدای بلند فکر می‌کنم. کار با مواد و وسایل مختلف به ویژه کاغذ و سیم به من این قدرت را می‌دهد تا احساسات خودم را در مورد محیط زیست و مصرف گرایی بیش از حد به اشتراک بگذارم.
مجسمه های سیمی؛ هشداری برای طبیعت در معرض خطر 
 
مجسمه های سیمی؛ هشداری برای طبیعت در معرض خطر  اختصاصی «تابناک باتو»؛ من به عنوان فردی متولد و بزرگ شده در کشور زیبای بلغارستان، تمرکز خاصی روی طبیعت داشته و بیشتر وقت خودم را در زیباترین روستاهای واقع در قلب کوهستان عرفانی هدوپ (Rhodope) می‌گذرانم و به دنبال الهام گرفتن از همه پناهگاه‌های طبیعی و جهان معنوی هستم.

من به کمک هنر تلاش می‌کنم تا در مورد مسائل زیست محیطی آگاهی بخشی کنم و تا جایی که در توان دارم، این مفهوم را که "طبیعت ما در معرض خطر است"، انتشار بدهم.

خلق مجسمه‌های زیبا، پر انرژی و اسرارآمیز از اشیا و وسایل دور ریختنی و زائد؛ بخشی از اعتقاد هنری من است. من بدون گفتن کلمه ای، با صدای بلند فکر می‌کنم. کار با مواد و وسایل مختلف به ویژه کاغذ و سیم به من این قدرت را می‌دهد تا احساسات خودم را در مورد محیط زیست و مصرف گرایی بیش از حد، از طریق یک مسیر طبیعی به اشتراک بگذارم.

سیم یک ماده‌ی ظریف و گویاست که با شما صحبت می‌کند و حس شخصی هنرمند و همچنین داستانی خاص را با خود به همراه دارد و دقیقاً به همین علت است که من عاشق سیم هستم. ساعت‌ها وقت صرف سیم‌ها می‌کنم تا هر یک از این سیم‌ها به یک اثر هنری اختصاصی و منحصر به فرد تبدیل شود.

من در بسیاری از اجراهای رسانه ای، نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی از جمله جُنگ گل‌های نایلونی در نیویورک شرکت داشته ام. من همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در رشته محیط زیست کودکان از دانشگاه آکادمی ملی هنر در شهر صوفیه بلغارستان هستم.

در حال حاضر روی مجموعه‌ای مشغول به کار هستم که شامل زودیاک و شخصیت‌های اساطیری یونان باستان است و این مجموعه از آسمان و نور ستارگان الهام گرفته شده است و قصد دارم تا هنر الهامی خودم را که با جادوی نور طلسم شده است، به مرز‌های جدیدی سوق بدهم و تا چند ماه آینده، مجموعه مجسمه‌های روشنایی نیرونا (NirVana) را به نمایش خواهم گذاشت.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
2
2
راست می گه، نسل اسب شاخدار و اسب بالدار منقرض شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
مواد دور ریختنی !
بعد می شوند مجسمه و ... با کلی آلودگی !
محیط زیست این وسط کجا قرار دارد؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار