کاشت موی داعشی ها در ترکیه
کد خبر: ۶۳۵۵۹
تاریخ انتشار: 2017 February 06    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
به نقل از روزنامه «سان» بریتانیا، شماری از تروریست های داعش برای آن که شناسایی نشوند و جلب توجه نکنند، ترفند جدیدی را در پیش گرفته اند جایی که در کلینیک های موجود در ترکیه اقدام به کاشت مو می کنند تا بدون هیچ گونه مشکلی خود را به کشورهای اروپایی برسانند.

بر اساس این گزارش، ترفند جدید تروریست های داعش در این اواخر فاش شد جایی نیروهای امنیتی ترکیه توانستند دو تن از عناصر تحت پیگرد این گروهک تروریستی را پس از بازگشت از سوریه و هنگام انجام عمل کاشت مو در یکی از کلینیک های شهر آنکارا دستگیر کنند.

دو تروریست مذکور که دارای تابعیت آلمان هستند و حکم بازداشت آنها نیز از سوی پلیس بین الملل (اینترپل) صادر شده، در تلاش بودند با کاشت مو و تغییر ظاهر خود، از سوی نیروهای امنیتی که تصاویر آنها پیش از انجام عمل را در اختیار داشتند، شناسایی نشوند تا به اروپا بازگردند و در کشورهای این قاره دست به عملیات تروریستی بزنند.

این دو تروریست که در ماه آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی راهی سوریه شدند تا به تروریست ها بپیوندند و تصاویر ویدئویی منتشر شده از سوی داعش نیز یکی از آنها را با پرچم سیاه این گروهک تروریستی نشان داده، اتهام های وارد شده از سوی پلیس ترکیه مبنی بر عضویت در یک سازمان تروریستی و جعل اسناد رسمی را رد کرده و مدعی شدند که تنها برای کمک به مردم به سوریه رفته اند و نام داعش را نیز تنها از رسانه ها شنیده اند!

منبع: شفقنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار