در زندان زاهدان شورش شد با 40 مصدوم!؟+عكس
کد خبر: ۶۳۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 04    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

فضا سازی علیه قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در ماه‌های اخیر وارد فاز دروغ پراکنی و اظهار ادعاهای عجیب و غریب شده است. دروغ‌هایی که این روزها شکل و رنگ مضحك هم به خود گرفته‌اند طی روزهای گذشته هم  در یک خبرسازی مضحك عنوان می‌شود در منطقه سیستان و بلوچستان نیروهای ضد شورش به زندان زاهدان یورش برده و 40 نفر هم مصدوم شده‌اند.

 

1.jpg

 

دروغ‌های زنجیره‌ای ضد انقلاب و وابسته‌های به تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری در این مورد اما با واکنش دادستان عمومی و انقلاب مواجه شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین موحدی‎راد دادستان زاهدان ضمن تکذیب این خبرسازی اظهار کرد: با مشارکت نیروی انتظامی  و یگان حفاظت زندان، مانور مشترک کنترل شورش و اغتشاش در زندان زاهدان برگزار شد.

 

2.jpg

 

وی با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل های صادره و در راستای ارتقاء توان عملیاتی پرسنل این مانورها به صورت دوره‎ای برگزار می‏شود گفت:  اجرای مانور کنترل شورش در حالی برگزار شد که محل اجرای آن بند مربوط به زندانیان نبوده و خود سربازان لباس شخصی پوشیده بودند.

 

3.jpg

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ترویج و نشر اکاذیب  با یک رویکرد خاص برابر قانون مجازات اسلامی جرم است و با توجه به اینکه در زندان‎های استان  مجرمینی با جرائم تروریستی  و یا وابسته به گروهک‏های تکفیری نیز محبوس هستند برخی رسانه‌های بیگانه به بن بست رسیده به منظور مخدوش کردن چهره نظام مبادرت به نشر اکاذیب می‏کنند بنابراین رسانه‏های داخلی باید هوشیار باشند و به این ماجراها دامن نزنند و در انتشار اخبار خود از صحت و سقم موضوع مطلع شوند.

 

4.jpg

 

وی در پایان اهداف برگزاری این دست مانورها را ارتقاء سطح آمادگی و هوشیاری پرسنل و شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف اداره زندان و عوامل انتظامی و ارگانهای مرتبط در زمان بروز حوادث و مقابله با بحران در مواقع اضطراری بیان کرد.

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg
 
ميزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
دیگه جز زندان جای دیگه ای نبود ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار