طرح ترافیک برای موتورسیکلت‌ها
کد خبر: ۶۳۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 04    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
سرهنگ داوودقاسمیان رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به اینکه گسترش سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس ها و خطوط بی.آر.تی و دسترسی آسان به این سیستم ها باعث استفاده کمتر از موتور می شود، گفت:"در کنار این امر ایجاد محدودیت های شخصی برای موتورسیکلت ها مثل طرح ترافیک، طرح زوج و فرد جزو طرح هایی هستند که می توانند به ساماندهی موتورسیکلت در سطح شهر کمک کنند."

رئیس پلیس ترافیک شهری با عنوان کردن این موضوع که ساماندهی مراکز تجاری و اداری در نقاط مختلف شهر به کاهش سفرهای درون شهری و استفاده کمتر ار موتور سیکلت کمک زیادی می کند، توضیح داد: "مراکز اداری و تجاری در هسته مرکزی شهر متمرکز شده اند و افرادی که با این مراکز سر و کار دارند،برای فرار از ترافیک مجبورند بعضا از موتورسیکلت استفاده کنند."

منبع: سایت راهور
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
تو این موضوع که راکبان موتور به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام نمی گذارند کسی شکی نداره . نیاز به فرهنگ سازی و آموزش داره.

اینها فقط از حکومت داری و برخود با مشکلات از راه ممنوعیت / محدویت را بلدن . به صورت کلی طبق معمول با پاک کردن صورت مساله میخواخند مشکلات را حل کنند.
بخش بسیار زیادی از کارهای روزانه مردم با استفاده از خدمات همین موتور سواران انجام میشه، بخش قابل توجهی به این کار مشغول هستند. اگه این منبع درامد را هم از ایشان بپگیری ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار