انهدام باند تولید و توزیع مواد روانگردان در تهران
کد خبر: ۶۳۰۱۶
تاریخ انتشار: 2017 January 31    -    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از انهدام باند ساخت مواد روانگردان معروف به باند "کژدم‌های اتوبان" در عملیات شب گذشته پلیس در منطقه خاور شهر تهران خبر داد و گفت: در این عملیات، ۳۶ کیلو شیشه و ۱۰۰ لیتر محلول شیشه کشف شد.

 سردار "زاهدیان" در تشریح این خبر، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند ساخت و تولید مواد روانگردان "شیشه" در اطراف شهر تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای این باند به نام "کژدم های اتوبان" را شناسایی کنند، افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، سرکرده این باند تحت پوشش مشاغلی نظیر "نمایشگاه خودرو و فروشگاه مواد پروتئینی"، مواد روانگردان را توزیع می کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا ادامه داد: ماموران شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه، سرکرده این باند را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش در منطقه "خاور شهر" تهران دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات،۳۶ کیلوگرم شیشه، ۱۰۰ لیتر محلول و مقادیر قابل توجهی مواد اولیه و پیش ساز شیشه کشف و چهار دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در خاتمه از دستگاه قضائی رسیدگی سریع به این پرونده را خواستار شد.


منبع: خبرگزاری ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار