خستگی خود را «بالش چشمی ماهی» به در کنید
کد خبر: ۶۲۸۶۶
تاریخ انتشار: 2017 January 30    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
سازنده این وسیله می گوید که چشمانتان را ببنیدید و یک نفس عمیق بکشید ... رایحه ای جادویی، شما را به شهرستان های جنوب فرانسه خواهد برد، همان مکانی که شما روی چمنزاری از گل های بنفش اسطوخودوس دراز کشیده اید.
 
 
خستگی خود را بالش چشمی ماهی به در کنید!    اختصاصی «تابناک باتو»؛ روز بدی داشته اید یا فرزندان خردسال شما، نایی برای شما نگذاشته اند؟ فقط کافی است که یک ماهی روی چشم خود بگذارید!

این ماهی جالب از کتان ارگانیک ساخته شده و با دانه های کتان و اسطو خودوس ارگانیک پر شده است. این بالش های چشمی به شکل ماهی، بنا به میل شما می توانند گرم و یا سرد شوند.
 
 

بر اساس توضیحاتی که برای این محصول متفاوت ارائه شده است، هیچ چیزی نمی تواند احساس آرامش یک ماهی خنک روی صورت را پس از یک روز سخت و طولانی به انسان بدهد.
 
 

AliaGraceDolls، سازنده این وسیله می گوید که چشمانتان را ببنیدید و یک نفس عمیق بکشید ... رایحه ای جادویی، شما را به شهرستان های جنوب فرانسه خواهد برد، همان مکانی که شما روی چمنزاری از گل های بنفش اسطوخودوس دراز کشیده اید. زنبورهای عسل به دنبال شهد گل ها هستند و آفتاب می تابد و شما مثل یک بادبادک در اوج آسمان قرار دارید و نسیم خنکی نیز در حال وزیدن است و رایحه عجیب اسطوخودوس، شما را در بر گرفته است.
 
 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار