پرداخت مالیات 300 هزار دلاری با هزاران سکه در فرغون+عكس
کد خبر: ۶۱۴۱۶
تاریخ انتشار: 2017 January 17    -    ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
  یک مرد اهل ویرجینیا به نام «نیک استفورد» که از دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (DMV) شاکی بود برای بیان شکایت خود از هزاران سکه استفاده نمود.
 
پرداخت مالیات 300هزار دلاری با 300هزار سکه در 5 فرقان

داستان از این قرار است که نیک، ۲۹۸۷٫۱۴ دلار مالیات فروش خودروی خود را به صورت سکه، درون ۵ فرغون که مجموعا ۷۰۰ کیلوگرم وزن داشته اند، ریخته و به DMV پرداخت کرد. کارمندان شرکت دریافت کننده غرامت، پس از شکسته شدن دستگاه شمارش سکه، مجبور شدند به مدت ۱۲ ساعت، پنی به پنی این سکه ها را شمارش نمایند.

پرداخت مالیات 300هزار دلاری با 300هزار سکه در 5 فرقان

دلیل این خشم و ناامیدی نیک این بوده که وی تلاش کرده تا جائی را برای ثبت ماشین جدید خود پیدا کند. او چهار خانه در ۲ شهرستان دارد، بنابراین لازم داشته تا با یک کارشناس تماس گرفته و پاسخ درستی در این رابطه بگیرد. اما هیچ شماره مستقیمی برای دسترسی به Lebanon DMV پیدا نمی کند و این روند برای وی به یک کار طولانی و طاقت فرسا تبدیل می شود.

پس از اینکه تماس وی به مرکز مخابرات وصل شده و او یک ساعت پشت خط منتظر می ماند، درخواست می کند تا یک شماره تماس مستقیم از مرکز موردنظرش به وی بدهند، اما آن ها تلفن را روی نیک قطع می کنند.

پرداخت مالیات 300هزار دلاری با 300هزار سکه در 5 فرقان

این امر موجب خشم نیک می شود به طوری که با خود فکر می کند اگر آن ها قصد آزار مرا دارند، پس من هم اذیتشان خواهم کرد. بنابراین، او سه برگه دادخواست ثبت نمود که یکی از آن ها، به دلیل ارائه ندادن شماره مستقیم مرکز DMV محلی بوده است.

اما دادخواهی وی از طرف دادگاه رد شد.

پرداخت مالیات 300هزار دلاری با 300هزار سکه در 5 فرقان

همین موجب تحریک بیشتر نیک شد. به طوری که وی ۱۱ نفر را استخدام کرد تا رول های سکه ها را با چکش برایش باز کنند و به هر کدام از آن ها ساعتی ۱۰ دلار دستمزد داد. ۴۰۰ دلار هم برای خرید ۵ فرقان هزینه نموده و ۱۶۵ دلار برای ثبت دادخواست دادگاه هزینه کرد که مجموعا ۱۰۰۵ دلار برایش هزینه در بر داشت. اما توانست خشم خود به دولت را به این طریق نشان دهد.
روزياتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار