خیابانی جذاب و فریبنده در لهستان+تصاویر
کد خبر: ۵۷۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 December 14    -    ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
دیگه چیزی به پایان فصل نفس گیر پاییز نموده. پاییزی که تمام برگ های درختان به رنگ های قرمز و نارنجی تبدیل میشن و زیر پاهای رهگذران خش خش می کنن. همون فصل زیبایی که می تونی ساعتها از پنجره به بیرون نگاه کنی و خسته نشی. 

خیلی ها تونستن نهایت لذت رو از این فصل دلربا ببرن و به جاهایی سفر کنن که تو این فصل جذاب ترو فریبنده تر هستن. اما متاسفانه خیلی ها هم نتونستن زیبایی های پاییز رو جاهای خاص لمس کنن و به علت درگیری های کاری و ... فصل نارنجی رو تو خیابان ها و کوچه های محله شون دنبال کردن.
اگه دوست داری زیبایی های پاییز رو ببینی و دنبال کنی  همراه همگردی شو تا سفری مجازی کنی به جایی خیلی دور در کشور لهستان به اسم Złoty Potok که یه خیابان معروف به اسم خیابان افرا داره با پاییزی سحرانگیز. خیابانی که فصل پاییزش از همیشه جذاب ترو فریبنده تره و حسابی جادوت می کنه. خیابانی که تو فصل پاییز جور دیگه ای خودشو نشون میده و دلربایی می کنه. خیابانی که دو طرفش پر شدن از درختان بزرگ و تنومند افرا با برگ های زیبا و خوشگلی که ورودتون رو خوشامد میگن. خیابانی پر از رنگ های سبز، زرد، قرمز و نارنجی. 

این خیابان تو فصل پاییز میزبان خیلی از مسافرا و توریست هاست. توریست هایی که در حال عکاسی کردن و لذت بردن هستن.
خب مسلما دسترسی به اینجا برای خیلی از ماها مقدور نیست؛ به خاطر همین چند تا از بهترین عکس ها رو برای شما فراهم کردیم تا با هم و درکنار هم ببینیم و مست بشیم و لذت ببریم. 

خیابان افرا

خیابان افرا

خیابان افرا

خیابان افرا

خیابان افرا

خیابان افرا

خیابان افرا

خیابان افرا

 
همگردي
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
3
9
هزاران موقعیت و باغ و بوستان بهتر از این تصاویر در ایران موجود است.
حیف و صد حیف، وقتی که دست گردشگران به این مناطق می‌رسد، این مناطق رو نابود می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار